Posted by: rojukene | märts 5, 2008

Kuidas SINA hommikusest puidust lahti saad?

Mis juhtub, kui keegi tore tegelane ühendub hilisel õhtutunnil MSN-is, öeldes kokkuvõtlikult järgmist: “Hei, ma olen praegu keemiahoones ja juba täitsa purjus, tule Illegaardi”?

Loomulikult vaatasin kella ja tegin väiksed arvutused, et kui ma end eriti kiiresti liigutan, jõuan veel viimase bussi peale ja ei peagi tänasel õhtul vaid mahlaga piirduma (as opposed to going by car). Jõudsin 🙂 Tutvusin põgusalt mitme keemiat tudeeriva inimesega, kes paraku kõik umbes kesköö paiku lahkusid. Samas polnud mul ka vaid kahe noormehe seltsis sugugi igav – läbivaks teemaks sai morning wood ning küsimus, mida sellega peale hakata. Uuriti ka minult, mida ma teeksin, kui ma ühel hommikul ärkaksin ja avastaksin, et mul on morning wood ja internetti ei ole. Vastus oli lihtne ja loogiline – helistaksin Elioni 😀

Seda on kah alati lõbus vaadata, kui purjus sõber/tuttav üritab baaridaami ära rääkida. Eriti kui parajasti on kõrval veel keegi, kellega saab kihlvedusid sõlmida, et millal kutt laksu kirja saab 😀 Ei saanudki, aga midagi muud ka ei saanud 😛 Mõnus oli aga tänaõhtune istumine küll… ja ma parem praegu ei mõtle asjaolule, et kell on kolm öösel ja homme on tööpäev.

Seoses potentsiaalse “hommikuse puiduga” (teema sai tegelikult alguse arvutimängust, sihukesest strateegiavärgist) naissoost isikul – kuidas nimetada seksuaalset orientatsiooni, kui naine tahab seksida homomehega? Ei ole ju heterotemaatika (teine on ju homo) ja pole ka gay (kumbki on eri soost), bi on üldse muu teema. “Metroseksuaal” vihjaks aga liiga laiale spektrumile…

* * *

Midagi ka romantikahuvilistele:

Sonata Arctica – “Shy”

Lihtsalt nii kaunis lugu. Power metal on ikka kuramuse hea žanr, eriti akustilises variandis. Ja soomlased oskavad niikuinii päris hästi noote ritta seada.

Responses

  1. naine tahab seksida homomehega – heteroseksuaalnehomofiilia?

  2. Mina panustaks selle peale, et see naine on ikkagi hetero. Ses mõttes, et naine tahab meest, olgugi et mees tahab teisi mehi. Naise jaoks on mees ikkagi mees. Sugu ei muutu ju seksuaalsest orientatsioonist. Noh, vähemalt mitte looduslikult 🙂 Vabameelne hetero ilmselt lihtsalt. Mina näiteks võiks ka ilusa geimehega seksida, kuigi ükski geimees ei tahaks mind 🙂

  3. kas sa tead, et cambridge’il on linnapea, kes – pane nüüd tähele – oli enne mees ja nüüd on naine. aga! tal on ka girlfriend, kes – veelgi olulisem! – oli samuti enne naine. tekib küsimus, mis orientatsioon oli linnapeal enne operatsiooni? pärast operatsiooni on ta ilmselgelt lesbi, aga kas ta oli enne ka lesbi, kuigi oli alles mees? nii et on segasemaidki orientatsiooniküsimusi:)

  4. Ma pakuks, et ta oli kogu aeg hinges lesbi, kui ta ennast naisena tundis. Keeruline olukord kahtlemata…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

