Posted by: rojukene | märts 2, 2008

Sünnipäev: tehtud!

Internetti jätkuvalt kodus ei ole, aga loodetavasti suutsin ma täna uuesti tehnilisele toele helistades olla piisavalt konkreetne, et mulle homme hommikul üks tehnik koju saadetakse. Igaks juhuks peaks muidugi hommikul üle helistama veel… Mul on jäänud selline mulje, et nende kõnekeskuses ongi vaid üksainuke inimene tööl, vähemalt olen ma viimased kolm korda sinna helistades täpselt sama tüübi otsa sattunud. Varsti jääb juba ta nimi kah meelde, igatahes on tal päris raskesti arusaadav aktsent. Kuigi peab märkima, et ta on vähemalt ülipüüdlik, olgugi et ta mind kuidagimoodi aidata ei oska.

* * *

Sünnipäev kulges igati edukalt 🙂 Ma vähemalt loodan, et keegi ei valetanud, kui nad lahkudes teatasid, et neil väga tore oli 😉 Kuigi inimesed vabandasid, et mulle olevat väga raske kingitust leida, oli kogu nänn minu meelest vägagi omal kohal. Noh, okei, strap-on peab ilmselt paremaid aegu ootama jääma, aga veinid-raamatud-tee jms lähevad ilmselt käiku juba õige pea 😀 Ja ma ei peagi enam hirmsa häälega karjuma, et “ANDKE MULLE KIRRRRRVEEEEEST”, sest mul nüüd üks on 8D Pilte kah ikka, vähemalt neid enam-vähem viisakaid* XD

Sünnipäev, söön

Mina. Söön. Üritan tõsist nägu teha.

Süles

Teie ei näe, aga ma olen siin pildil VARUSTATUD 😀

Massihävitusrelv

Olge ettevaatlikud – uus massihävitusrelv on leiutatud! Tabab alati täpselt, eriti kui kummardute XD

Kõik, kes kohal olid – aitäh, mul oli teiega väga vahva 🙂

P.S. Minu käes on paar musti kindaid – kes tunnistab omaks?

_______________________________________________________________________________________

*Mis värk on – viimastest pidudest, kus ma viibinud olen, ei saa ühestki ilma paroolita pildihunnikut netti panna, kuna see võiks ära rikkuda nii mõnegi inimese tulevase karjääri 😀

Responses

  1. mhmhmhmh
    palju õnne sünnipäevaks!
    kahju, et ma kohal ei saanud ollallalaa

  2. Roju, meie poolt ka palju õnne.
    M ja P

  3. Suured tänud heade soovide eest 🙂 Õnne läheb ikka vaja, aitäh! 😉


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

