Posted by: rojukene | veebruar 29, 2008

Juba homme, juhhei!

Mul tekkis siin vahepeal homse peoga seoses juba väike ärevus, kuna paar toredat inimest on teatanud, et nad kahjuks kuidagi ei jõua sinna… No ja täna oli veel üks moment, et tuleb-ei-tule-tuleb-ei-tule, aga VIST siiski tuleb 😀 Veidi nohikunalja kah:

Arno Pojakiri @ Heterohüsteerika says (14:59):
werrbackinbusiness!
Roju {I am in love with myself} says (14:59):
aha
Arno Pojakiri @ Heterohüsteerika says (15:00):
count++;
count++;

Roju {I am in love with myself} says (15:01):
=IF(ISERROR((
Arno Pojakiri @ Heterohüsteerika says (15:03):
try{
2cumornot2cum();
}onerror{
1cumtramm();
}

Roju {I am in love with myself} says (15:03):
xD

Ehk siis V6 lubas trammiga Tartusse sõita isegi siis, kui kodanik Urtabajev ei peaks ennast ilmutama 🙂

Ja ma olen niiii lihtsalt ärameelitatav:

je suis nul. says (16:53):
ma eile üritasin sulle midagi leida, aga rocca al mares pole just palju poode
je suis nul. says (16:53):
kingi ma sulle ju kinkima ei hakka 😛
Roju {I am in love with myself} says (16:53):
muig
je suis nul. says (16:53):
kuigi vb võiks – mis su jalanumber on? 😀
Roju {I am in love with myself} says (16:53):
irw
Roju {I am in love with myself} says (16:53):
parem ei
Roju {I am in love with myself} says (16:53):
ma kannan nkn ainult alpi saapaid 😛
Roju {I am in love with myself} says (16:53):
ja numbri järgi ei saa enam ammu kingi osta…
je suis nul. says (16:53):
aga punased fetiškingad? (A)
Roju {I am in love with myself} says (16:53):
ooh
Roju {I am in love with myself} says (16:54):
40-41, varieeruvalt! 8D

Aga homme kavatsen ma ikka KORRALIKULT tähistada 😉 Nii et tulge aga julgelt kampa 🙂

* * *

Muide, saksa punk on HEA. Ma leidsin vahepeal ühe loo, mis mulle kunagi jubedalt meeldis, nimelt Die Toten Hosen – “Pushed Again”:

Whispering voices in my head,
sounds like they’re calling my name.
A heavy hand is shaking my bed,
I’m waking up and I feel the strain.

I’m feeling pushed again… I’m feeling pushed again…

Why should I go where everyone goes?
Why should I do what everyone does?
I don’t like it when you get too close,
I don’t wanna be under your thumb.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

