Posted by: rojukene | veebruar 19, 2008

Killukesi

Täna oli NKK üldkoosolek. Kaks päeva mõtlesin, kas astun organisatsioonist üldse välja või tiksun edasi peatatud liikmestaatuses: täiskohaga töö + täiskoormusega kool = niigi maru vähe aega ja palju stressi. Lõpuks läks nii, et polnudki aega selle küsimusega tegeleda; selle asemel uurisin hoopis, millised dokumendid mul aegunud on. Selgus, et arstitõend sai juba aasta eest otsa, aga mingit teadet ma selle kohta saanud küll ei ole… Aga lõppkokkuvõttes jõudsin järeldusele, et tegelikult ma siiski ei astu veel välja. Võib-olla kunagi suvel ehk tuleb jälle tung ka selles vallas aktiivne olla, kui kooli ei ole. Igasuguseid muid kummalisi asju on juba juhtunud, miks siis mitte see.

* * *

Sugulased kutsusid jälle Iirimaale külla. Mõtlen, et suvel on mul juulikuus kaks nädalat puhkust, võiks ju minna. Piletid peaks umbes praegu ära broneerima, eks ju. Aga… tahaks nagu kellegagi koos minna, oleks toredam. Ainult et ma pole üldse kindel, kas oleks kedagi, kellel oleks juulis vaba aega, eelnevalt ja ka sel ajal piisavalt raha ning kes poleks parajasti väikse lapsega kodus… 😦 Majutus ja söök oleks kohe täitsa ilma rahata. Kui keegi tunneb, et tahaks minuga koos reisida, siis võiks ju seda mõtet arutada. Eelduseks oleks muidugi see, et ma Sind tunnen 🙂 Teine variant oleks näiteks lähiajal kaks piletit ära broneerida ja teine tühistada, kui keegi sellele ei pretendeeri… Aeh, ma ei tea. Andke nõu, potid-pannid ei lähe arvesse.

* * *

Eile öösel MSN-i kaudu vanu pilte vahetades sattusin mõnedele päris ilusatele fotodele minust. Asi lõppes sellega, et katsetasin ära Photopointi online-tellimuse ja neljapäeval kella 12.00-ks peaks mind Lõunakeskuses ootama 7 kaunist ja läikivat pilti minust, igaüks 21×30 cm suur 🙂 Tuli jah tahtmine egotripata, panen nad endale seinale. Paar näidet ka, kui juba seletamiseks läks:

Butterfly

Klaas

Rauad

Need pildid on klõpsitud detsembris 2006, autoriks Maris J. Mulle tundub, et tema ongi minust kõige ilusamad fotod teinud 🙂

* * *

Paistab, et ma ajasin Rentsil veidi aja eest juhtme ikka totaalselt kokku 😀 Tsiteerin:

“Vahepeal käis Rojuke külas ja mängis Loomade Isandat või miskit sarnast – igatahes minu peletis, kes muidu ka inimesi, keda ta kümme korda näinud on, vetsu ei taha lasta ja uriseb, kui need julgevad teetassi tõsta, ronis talle sülle ja tegi nägu nagu ta oleks pisike kutsikas, kelle suurimaks unistuseks on just Roju käest pai saada. See oli küll paras hämming, ma ei ole tema puhul MITTE KUNAGI sellist inimlembust näinud.”

Nii nummi 😀 Ja ma ei ole tegelikult isegi koerteinimene…

* * *

Muidu… mis ma ikka öelda oskan. Rumm + koola = jätkuvalt hea kooslus, nagu ma parajasti taas kord endale tõestan. Inimestest aru saada hetkel isegi ei ürita, nad käituvad liiga kummaliselt. Kui nad ükskord ise ka aru saavad, mida nad tahavad, võib uuesti seda mõistmise-värki katsetada.

* * *

Tegelikult peaksin ma hakkama vaikselt oma sünnipäeva osas mõtteid koondama, soovitavalt kirjalikult. Keda ma olen juba kutsuda jõudnud, keda veel mitte (seda teist varianti on vist palju suurem kogus) ja nii edasi. Aga praegu pole vist veel päris see hetk, vähemalt sisetunne pole vastav. Muuseas, kui kellelgi on laenata 1. märtsi õhtuks ja ööks mingeid laualampe või muid siseruumis kasutatavaid valgusallikaid, oleksin väga tänulik 😀 Juba järgmisel päeval saaksite nad tagasi, ausõna.

* * *

Aprillikuine puhkusenädal läheb mul – üllatus-üllatus! – remondi ja kooli peale. Kui mina emaga koos siin korteris varsti midagi ette ei võta, ei juhtu seda vist iialgi. Saaks esikus tapeedi ja põrandakatte ära vahetatud, oleks juba palju parem. Vannituba vajaks juba väga jõhkrat sekkumist, kuid pagan teab, millal selleni veel ükskord jõuab… Ah jaa, vanamees tuli täna jälle seletama, et välisuks peab ikka lukus olema. Nagu ma oleks selle lahti jätnud! Ta on mulle ainult rämeda foobia tekitanud – ma panen iga jumala kord ukse lukku, kui kuhugi lähen… ja poole tee peal saan krambid, et no NÜÜD jäi küll lahti. Ma ei karjunud täna ta peale, ma ei öelnud talle halvasti (kuigi väga oleks tahtnud). Ja ikkagi lõppes meie vestlus temapoolse märkusega, et ma peaksin psühhiaatri jutule minema, äkki ma siis saaksin temaga normaalselt suheldud. Kommenteerisin, et kahtlen selles sügavalt… Nojah.

* * *

Väsinud olen. Tahaks rohkem uneaega ja üleüldist rõõmu & rahulolu. Tegelikult on mu elu praegu muidugi rohkem korras kui ta viimase väga mitme aasta jooksul olnud on, aga sellega seoses tunduvad ka tagasilöögid palju julmemad. Mõne situatsiooni suhtes on täielik kes-aias-kes-aias-tunne, kõik muudkui kordub ringiratast ja keegi lükatakse sisse. Abiks on viimasel ajal juba mantra staatusse tõusnud fraasid “aga vähemalt ei ole igav” ning “saab näha, mis sellest supist ükskord saab”… Ei, see ei ole virin või põdemine – ma teeks samad valikud uuesti. Lihtsalt sellest on kopp kergelt ees, et ma ei saa enam kohati üldse sotti, mis mu ümber toimub. Selline maatriksi-tunne on. Vahel olen selle sees, vahel sealt väljas. Ainult et visuaalsel vaatlusel on väga keeruline vahet teha, millist kohamäärust parasjagu õige kasutada on.

Äh. Head tüdrukud ei mõtle morbiidseid mõtteid. Ainult et mul ei ole see hea-olemine kunagi liiga hästi välja tulnud, nagu ka “lihtsa elu” elamine. Vähemalt olen ma jälle “mina ise” ehk siis keegi, kes ma tahaksin olla antud aegruumis ning see on ometigi midagi, mille osas võib siirast rahulolu tunda.

Responses

  1. bookinghouse.net pakub lennupileteid Dublinisse edasi-tagasi 1879 kr. Vabad ajad leiad -> https://www.bookinghouse.net/bhweb/specialOffersCalendar.do?fareId=15605
    Ma tahaksin väga tulla ja kogemus näitab, et üksteist me järama või killima ei hakanud, kuigi reisimine on ikkagi teine asi eksole.
    Ma ei saa midagi lubada, pole küll lapsega kodus, aga meespoolega peab ka arvestama 🙂

  2. ÄRA RÄÄGI rummkoolast, jumal küll!
    😥

  3. Sekundeerin Kessule!!!

  4. Jaanika, ma usun, et saaksime omavahel hakkama küll 🙂 Aga mõtle siis järele ja anna teada.

    Kessu & Liis: postituses on üle 800 sõna. Otseselt rummikoola pihta käis neist eriti laialt võttes 5. The problem is at your end, not mine…

  5. Mina tahaksin ka tulla, sest pole kunagi isegi Inglismaal käinud, Iirimaast rääkimata ja mulle meeldiks ilgelt seal käia turistina = ilma kohustusliku hariduse või kalkunikitkumiseta. Mina võiksin isegi kindlalt lubada, sest kui tõesti kahe tonni eest edasi-tagasi pileti saab, siis veidi raha suudan ma ehk kõrvale ka panna selleks ajaks. Aga no pressure, vali julgelt, keda soovid, mul on alati suvel niigi tegemist ja juuli lõpus või augusti alguses ilmselt jälle Tšehhi või Saksamaale minek.

    Aga muide – ma mõtlesin välja, miks Atu nii sõbralik oli. See kindlasti meeldib sulle 🙂 Nimelt, on teada-tuntud fakt, et meestel tekib sind nähes kohe tunne, et nad tahaksid sulle alluda. Järelikult on sinus siiski mingi dominapisik olemas, kuigi sa seda ise ehk ei tea (või seda teadmist meie eest hoolega varjad), mida madalama intellektiga, kuid kõrgemalt areneneud instinktidega olendid (sh mehed) alateadlikult tunnetavad. Tundub ju loogiline?

  6. Hmm, mul on nyyd ka pp’s tellimus sees 🙂

  7. Aga mina sain oma pildid juba kätte 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

