Posted by: rojukene | veebruar 14, 2008

Huumoriminutid

Tundub, et ma ikkagi peaksin dominaks hakkama. Inimesed kohe täitsa ise tulevad mu juurde ja paluvad, et ma nendega hirmsaid asju teeksin 🙂 Siiani parimad pakkumised on olnud siiski “mehele strap-on‘i abil tagantpoolt” ja “kui sa mulle dominaks hakkad, mässin ma su vastutasuks üleni WC-paberisse”, aga reidipostkast ei väsi mind muigama panemast. Tänane saak:

Tema: sooviksin nii sellisele kenale naisele alluda.
Mina: Selge, eks ma siis jätan meelde, kui kunagi oma firma loon 😛
Tema: ei niisama elus
Mina: Ja huvitav, mis see “niisama elus” siis oleks?
Tema: kõiges tahaks alluda teile
Mina: Põrsaid kotis ei osteta.
Tema: on pildid saan saata emailile

Saatiski. Ei saa öelda, et teda oleks just muistsete jumalate iluga õnnistatud XD Noh, suhteliselt tavaline eesti mees, aga kui tal veel paar õmblust ka ning rohekam jume oleks, meenutaks ta veidi üht tegelast õuduskirjanduse raudvarast 😛 (Olen jah iivõl, mis siis!)

margus says (12:17):
no aga pane ta raisk tööle
margus says (12:17):
alustuseks telli temalt endale villased sokid
Roju says (12:18):
😀
margus says (12:18):
jne..
margus says (12:30):
mis arvad?
Roju says (12:32):
mõtlen veel
Roju says (12:32):
äkki ta koob koledasti
margus says (12:32):
no siis saadad talle surnud roti
margus says (12:32):
ja käsed alluda
margus says (12:32):
raisk
margus says (12:32):
pakuks keegi mulle ka ennast orjaks..
margus says (12:32):
persse..
margus says (12:32):
kohe teeks lepingu.. 

Ma lubasin siis, et ma KINDLASTI küsin tüübi käest, kas ta mulle sokib koob 😀

* * *

Vahepeal meenus ka üks muhe lugu, mida õppejõud meile laupäeval ümber jutustas. Nimelt olla kuningas Saalomon korraldanud vägeva peo, kuhu ta kutsus kokku kõik tähtsamad tegelased, teiste hulgas ka surmaingel Azraeli. No toimus siis pidusöök ja kõik tundsid ennast hästi, välja arvatud üks mees, kes istus täpselt Azraeli vastas. Nimelt jõllitas viimane terve õhtu seda meest varjamatu uudishimuga, kulm kipras. Mees läks siis Saalomonile kaebama, et üks teine mees teda kogu aeg vahib ja teeb tal olemise ebamugavaks, et kes too selline üldse on. Saalomon siis teatanud lahkelt, et näe, sinu vastas istub surmaingel Azrael. Seepeale läks mees näost kaameks ja hakkas väga kartma. Ta palus Saalomoni, et too ta ära päästaks, ükskõik kuidas, andku või ülesanne Indiasse minna ja seal mida iganes teha, et ta ainult ei peaks rohkem Azraeli pilku taluma. Saalomon andiski käsu ja mees asus jalamaid India poole teele nii kiiresti kui vähegi suutis.

Pidu käis aga edasi. Mõne aja pärast läks Saalomon Azraeliga juttu puhuma ning uuris tema käest, miks surmaingel küll nii ebaviisakalt käitus, pannes Saalomoni kutsutud külalisi end ebamugavalt tundma. Seepeale vastas Azrael kukalt kratsides: “Tead, ma olen siin algusest peale pead murdnud ja omadega mitte kuhugi jõudnud – ma tean, et ma võtan selle mehe hinge homme hommikul Indias enda hoolde, aga kuidas see ometigi võimalik on, kui ta praegu meiega siin istub?”

Vaat niiviisi joostaksegi oma saatusele sülle, kui püütakse midagi kõigest väest vältida 😀

* * *

Eile pani kodanik Ilves oma blogisse üles ühe loo. Heauskliku inimesena klikkisin. Siiamaani pole sellest lahti saanud, sõltuvus järjest süveneb. Ja ma TEAN, et laulja meenutab mulle kedagi, aga KEDA ometi?

Земля в иллюминаторе
Земля в иллюминаторе
Земля в иллюминаторе видна
Как сын грустит о матери как сын грустит о матери
Грустим мы о Земле она одна
А звезды тем не менее а звезды тем не менее
Чуть ближе но все так же холодны
И как в часы затмения и как в часы затмения
Ждем света и земные видим сны
И снится нам не рокот космодрома
Ни эта ледяная синева а снится нам трава
Трава у дома зеленая зеленая трава
А мы летим орбитами путями не избитыми
Прошит метеоритами простор
Оправдан риск и мужество космическая музыка
Вплывает в деловой наш разговор
В какой-то дымке матовой
Земля в иллюминаторе
Вечерняя и ранняя заря
А сын грустит о матери а сын грустит о матери
Ждет сына мать а сыновей Земля
И снится нам не рокот космодрома
Ни эта ледяная синева а снится нам трава
Трава у дома зеленая зеленая трава
И снится нам не рокот космодрома
Ни эта ледяная синева а снится нам трава
Трава у дома зеленая зеленая трава
И снится нам не рокот космодрома
Ни эта ледяная синева а снится нам трава
Трава у дома зеленая зеленая трава

Responses

  1. et anna siis teada kui ta kuduma hakkab

  2. mmm, ma saan sellest laulust alati kananaha ja külmavärinad. nu pogodi -multikas on see laul ka. ilus poiss laulab, ega kedagi…

  3. Morkiel: ta teatas “ok:)” selle kudumiseteema peale, ju siis on juba lõnga ära ostnud.

    Annushka: ma olin kolm päeva jutti selle laulu küljes kinni; kui ei tulnud kõlaritest, siis ketras peas 😀

  4. Tead, ma ei pidanud enam vastu ja käisin ka su reidipilte kiikamas. Aga seal ei ole ju midagi väga sellist, mis paneks hullupööra arvama et sa hull S/M tüüp oled, ei?

    Enivei, viimased pool tundi ma olen vaadanud ühtpidi ja teistpidi ja siis sain aru et tegelikult ma üritan aru saada kas sul on samasugused prillid kui mul.

    Oeh.

  5. Maali, asi on selles sinipäises viineripildis, ma kardan…

  6. See lugu oli selles Nu Pogodi osas kus oli see eriti hirmus robotjänes, ca 13nes osa või nii.

  7. Oli küll, aga ma ikka veel mõtlen, kes pagan seda eesti keeles tegi 😛

    (Sarnasuse mõtlesin välja – veidi Keanu Reevesi nägu.)


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

