Posted by: rojukene | veebruar 8, 2008

UUUSKUMAAATUUUUUUU!!!

Ka õppejõud ei maga öösiti. Just praegu (pool üks öösel) sain õppejõu käest selle HIIGELSUURE töömahuga kodueksami osas tagasisidet.


MA SAIN A!!!

Ta hindas iga ülesannet eraldi. Üheainsa eest sain B, sest… VIIDE oli puudu! Ma ei tulnud selle pealegi, et kui ülesanne oli konkreetselt ühe teose ühe jupi peale, et ta tahab sinna veel eraldi viidet.. aga nojah. Üldkokkuvõttes A, lisaks on veel mõne ülesande juures märkus “Suurepärane!” 😀 Üks ülesanne oli bibliograafia koostamine. Ma panin sinna igavese hunniku teoseid, kommentaar selle järel algas sõnadega “Hulgast olen rabatud” XD

Ma ei olegi loll! 😀 Aga olgem ausad, see eksam oli minu jaoks siiski suhteliselt pimeduses kobamine. Järelikult võidutseb mu loomulik intelligents taas 😛 Aga nüüd peaks tõesti sellele toetuseks ka religioonifilosoofiat lugema. Kui suur rõõm ja kergendustunne keskenduda laseb, see tähendab 🙂

Responses

  1. Tubli! 😛

  2. oh, väga kõva juu

  3. Jee! 😀

    Ma olen ise ka ikka päris raskelt rahul endaga ^^V


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

