Posted by: rojukene | veebruar 5, 2008

Oi, mul on halb…

…sest ma olen haige. Ma vihkan haige olemist, ausõna, kuigi see ei kõla eriti originaalselt. Ma olen nõus haige olema ainult nii, et on Keegi, kes mu sooja teki sisse rullib, nii et ma vastu põtkida ei saa, paneb mulle hea muusika mängima ja läheb teeb mulle teed. Näiteks minu lemmikteed, kuivatatud metsmaasikavartest, mis on korjatud koos lehtede, õite ja marjadega. Enne veel paneb minu kõrvale hunniku Lockets-komme mee ja sidruniga, teised imemisvärgid ei tööta mu meelest nii hästi. Ja kui tee on valmis, tuleb ta ja räägib mulle igasugu ilusatest asjadest, kuni ma sooja jooki rüüpan. Ja siis võtab mu kaissu, et ma paremini magama jääks. Siis ma vist ei oleks haigena maailma pihta nii kuri ka.

Aga praegu nii ei ole. Praegu ma lihtsalt külmetan jubedalt, kuigi mul on igasugu hõlste seljas päris ohtralt, kraadiklaas on ka vist katki ja kõik valutab – kurk, nina, silmad, pea… Kui pikali heidan, vajun korraks unne ja ärkan üsna varsti selle peale, et nina valutab veel rohkem ja vajab kohest nuuskamist. Vahepeal käib ema mulle oma imelist aaloe-vera-geeli pakkumas, mis tema arvates ravib ilmselt vähki ka, aga mul on häälepaelad niigi kurnatud ja ma ei jaksa varsti enam talle korrutada nagu papagoi: “ei, ma ei taha, ma päriselt ka ei taha seda, see ei aita mind, mul on omad rohud”. Arvuti taga eriti kaua olla ei suuda, seega pooleldi ignoreerin MSN-ist kostuvaid prääksatusi – andke andeks, tõesti ei jaksa. Lugeda ka kuigi pikalt ei saa. Mis teetegemisse puutub, siis minu hetkevõimekust ses vallas illustreerivad ilmekalt tänased näited: päeval tahtsin teha maasikateed, kuid ei leidnud selleks kannu (vaja on sellist, millel sõel sees oleks) ning solvunult tegin teesõelaga rohelist teed (sõel on maasikatee jaoks aga liiga tilluke). Otse loomulikult leidsin kannu sekundeid pärast rohelise tee valmissaamist. Hea küll, joon siis pärastpoole maasikateed, mõtlesin. Jõin ka, ainult et unustasin selle viie minuti asemel pooleks tunniks tõmbama… Õnneks väga hull ei olnudki… või on asi vaid selles, et maitset ma hetkel eriti ei tunne. Ja imemiskommid on ka otsakorral, peab vist kohe hommikul poodi tormama. Sudafedi söön, aga eriliselt imelist toimet see paraku ei avalda. Hexorali peab ka juurde ostma kindlasti.

Ma ei tea, millise imenipi abil, aga ma pean väga kiiresti oluliselt tervemaks saama. Sellises seisundis on võimatu tööd teha ja mul on vaja ju veel laupäevaseks eksamiks õppida ning igasugu käimisi ja värke on ees ja… 😦

Responses

  1. oi, jäidki haigeks.
    hakka nüüd kohe terveks saama!
    see on käsk.
    nullum nullub bellum ad hoc iures~!

  2. Pai

  3. Niu. Ma katsun võimalikult kiiresti terveneda. Teatrisse jääbki mul täna minemata… 😦


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

