Posted by: rojukene | jaanuar 26, 2008

I luvz mah job

Neljapäeval ja reedel sai siis ühes spaa-hotellis kolleegidega kohtutud ning tarka juttu aetud. Võib-olla ma olen liiga nõudlik, aga oma raha eest ma sinna tagasi ei läheks. Minu tuba oli esimesel korrusel ning kusagil sealkandis oli ka ujula. Juba koridoris lõi ninna päris kole kloorilõhn, seega jätsin ma oma ujumisvarustuse südamerahuga kasutamata. Hiljem kuulsin, et targasti toimisin – ujulas oli ainult neli dušši, mille järel inimesed pikkades sabades seisid, et ennast pesta saaks. Pubis pakutav söök oli ikka hea jupp maad parem kui restorani oma, aga kah mitte midagi erilist. Hommikul duši alla minna ma ei saanud, kuna juba hambapesu lõpuks oli külm vesi kadunud. Sellest ma saan veel aru, et soe vesi saab otsa, aga KÜLM? Ja internetiga oli seal kah suhteliselt kehvasti. Umbes nii, et kui tahad wifit kasutada, siis istu fuajees – tubades netti ei olnud, mul lihtsalt vedas, et ma sain ühe võrguga nõrga ühenduse ja sedagi keset ööd. Päevasel ajal oli wifi kasutamine suht võimatu ja piinarikas, kuna tahtjaid oli palju rohkem kui “toru” mahutas. Ja hotelli töötajad hakkasid tagatipuks ikka päris hingeldama, kui meie degustimaterjale nägid. Õnneks saadi siiski kokkuleppele.

Vähemalt vedas mul selles osas, et kuna ma polnud eelnevalt kellegagi toanaaberluse osas kokku leppinud ning üks kolleeg elaski sealsamas asulas, ööbisin ma oma kaheses toas üksinda. See oli päris mõnus 🙂 Muidu… noh, nagu ikka. Oli tore töökaaslasi näha ja värki. Ainult et teine koosolekupäev on alati nii ränk, uni murrab jubedal kombel, eriti pärast lõunasööki. Ruum on palav, kõht on täis, keegi räägib kogu aeg. Enamik juttu ju mind otseselt ei puuduta, kuna minu tööülesanded on suht teistsugused. Samas on siiski hea teada, mis toimub ja kuhupoole pilgud pööratud on. Üldjoontes jäin üritusega siiski täitsa rahule, väga hea oli Tartust veidikeseks ära saada. Mõne kuu pärast jälle, siis juba uues kohas 🙂

* * *

Kui koju tagasi jõudsin, magasin igasugustest jamadest hoolimata paar tunnikest ning sättisin end õue mängima. Üks tütarlaps läheb aastaks Inglismaale ja ma tahtsin talle enne seda lehvitada. Õige lahkumispidu oli neljapäeval, kuid mina olin siis ju linnast ära. Algul mõtlesin bussiga minna, kuid olles jõudnud poolele teele bussipeatusse, pidin otsa ringi keerama ja tagasi minema, sest osa mu riietusest keeldus minuga koostööd tegemast. Kuna ilm keeras kah just siis päris koledaks, otsustasin üldsegi autoga minna. Lõppkokkuvõttes leidsin, et kuna eelmisel õhtul sai päris palju siidrit kurgust alla kallatud, võiks teha kaine õhtu ning taksoraha kokku hoida. Ja noh, Zavoodis on niikuinii täiesti jabur õhkkond kogu aeg, joo või ära joo 😀 Muuhulgas üritas paar üldse-mitte-kainet tegelinskit meiega hirmsal kombel tutvust sobitada. Nad olid tüütud, aga õnneks heatahtlikud. Nende veidi selgema peaga sõbrad üritasid neid kuidagi siiski meist eemale saada, kuid see ei tahtnud kuidagi õnnestuda ning tüübid lõid lõpuks lihtsalt käega. Tore oli igatahes inimesi näha, igasugu sulelisi ja karvaseid tilkus läbi üpris mitu. Ja Gulk laulis kempsujärjekorras laulu muti metroost, et ooteaeg kiiremini läheks 😀 Ilmselt lähen täna uuele ringile, siis juba koos alkoholiga. Aga praegu oleks vist tagumine aeg unele keerata, kell on juba neli läbi.

Responses

  1. noh, meie käisime oma virmaga näiteks Narva-Jõesuu sanatooriumis. ma arvan, et teie spaa oli etem 😉

  2. Eh, paku järgmiseks korraks välja Villa Antropoff või Roosta puhkeküla, üle prahi kohad, tõsiselt.

  3. Tjah, minu pakkuda need kohad paraku ei ole. Ma ei teagi, mille alusel neid valitakse, peale selle, et nad on kõik meie kliendid.

  4. seda kuulen ma nüüd küll esimest korda elus, et KÜLM vesi otsa saab.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

