Posted by: rojukene | jaanuar 17, 2008

Nii suurt koerasaba pole ma veel näinudki

Ehk siis sellest kodusest eksamitööst, millest ma juba väga pikka aega jahun, on 90% valmis. Viimane ülesanne on veel teha – ma pean adekvaatse piiblikommentaari kokku keerama. Täna on viimane tähtaeg see ära saata. Johhaidii. Arvake ära, kes kirjutas veerand viieni hommikul (kusjuures inspiratsioon tuli nii umbes poole nelja paiku, sellele eelnevad kuus tundi istusin suhteliselt ahastava näoga ega osanud suurt halligi kokku kirjutada) ega jäänud pärast seda enam magama, kuid pidi siiski õigel ajal hommikul ärkama? Ma pole muidugi veel üle lugenud, mis mulle tol hetkel nii hea mõttena tundus, aga ehk siiski sobib.

Masendav on õppida teoloogiat ja mitte osata saksa keelt. Suulisest kõnest saan ma võrdlemisi hästi aru, aga selline 1000-leheküljeline teoloogilises saksa keeles kirjutatud tellis on minu jaoks liig. Ja sakslased ei oska ju lühidalt sel teemal midagi öelda, ega.

Niiiiiii väga tahaks end välja magada. Ma ei mäleta, millal ma viimati tõeliselt puhanuna ärkasin, sest tööpäeviti on vaja hommikul tööle “minna”, aga magama saan ma tavaliselt alles kella kolme paiku öösel. Nädalavahetustel kipun ma kah kella viieni õues mängima ning kuna teiste elurütm on sellest erinev, ei saa ma oma und täis magatud. Küll on lapsed siin, küll pillab keegi panni maha… Ilmselt näen ma juba päris hirmuäratavalt ebasurnulik välja, piisab vaid silmad pahupidi ajada, sõrmed konksu tõmmata ja kätega vehkides karjuda “Brainsssss! Brrraaaaaaiiiiiiiinsssssss!” ning inimesed juba panekski hirmust röökides jooksu.

Ma pole muidugi peeglisse väga hoolikalt vaadanud veel, teine võimalus on sinna vampirismi poole kaldumine. Eile raamatukogus suutsin ka infopunkti-tädi poolsurnuks ehmatada. Ma ilmusin nimelt kohale täpselt siis, kui ta oli sõna otseses mõttes just sekund tagasi lõpetanud mulle lugejaõiguste andmise (siinkohal poriseks veidi TÜR IT-alase mahajäämuse osas, aga ei viitsi, ütlen lihtsalt, et “elektrooniline lugejaks registreerimine” MY ARSE) ning ma ei teinud sinna kabiini sisenedes just liiga palju häält. Kui ta silmad tõstis, oli tema ehmatus igatahes ehtne. Ma ei hakanud küsima, milliseks paranormaalseks nähtuseks ta mind pidas, aga ma arvan, et mu unepuudusest veel eriti kahvatu nägu ja ebaloomulikul kombel hallid (sic!) juuksed moodustavad üpriski vampiiriliku koosluse.

Kui ma selle fakken eksegeesiga lõpuks ikkagi ühele poole saan (PEAB saama!), siis täna õhtul lähen ma ilmselt välja mängima. Kas või mõneks tunniks. Aga lähen, raisk, oi kuidas lähen!

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

