Posted by: rojukene | jaanuar 12, 2008

3 men in a boat with 4 cigarettes… AND NO MATCHES!

Jee, mul on nüüd raamaturiiul olemas! 🙂 Pakuti isegi kohest installivõimalust, aga ma leidsin, et kuna ma selle riiuli isegi täiesti tasuta (kui just “pikk pai” vahepeal maksevahendina arvele võetud pole) sain ja kohale ka veel toodi, siis edasine ekspluateerimine oleks liiast. Loomulikult selgus pärast pakkumisest keeldumist, et ega meil ju majapidamises ühtegi trellpuuri enam ei ole, eks ju. No pole viga, eks ma siis laenan kelleltki või peksan natuke oma venda, kui ta jälle kunagi kodumaile laekub. Niikuinii ei viitsiks kohe täna sellega tegeleda.

* * *

Miks inimesed ei jõua enam kaht sammu ka jalgsi astuda? Pidin täna oma vanamehele taksojuhti mängima ehk ta Lõunakeskusesse transportima. Kuna ta kavatses seal veel pikalt molutada, ajasin kiirelt oma asjad ära ning tahtsin vahepeal koju sõita, kui selgus, et miski pole nii lihtne kui algul tundub. Nimelt oli mingisugune mõttetu linnamaastur paigutatud lihtsalt keset teed, sulgedes nii väljapääsu kahele korrektselt parkinud autole, millest üks oli juhtumisi minu oma. Ma polnud jõudnud veel kohvigi juua, hommikusöögist rääkimata, nii et polnud kah just kõige kannatlikumas meeleolus. Närvitsesin oma auto ümber ja vaatasin isegi korraks taaraautomaadi juurde sisse, aga suvaliste inimeste peale röökima siiski ei hakanud. Seejärel pistis üks vanem naine pea ukse vahelt välja ning küsis kümne punkti küsimuse – “kas te tahate välja sõita vä?” Ütlesin talle sapiselt, et kujutagu ette, tahan küll, ja eelistatult juba üsna varsti! Miskipärast sattus mutt selle peale afektiseisundisse ning hakkas kriiskama, et ma võiks ju oodata, kuni ta oma pudelid masinasse ära paneb ja üleüldse polnud tal kuhugi mujale parkida ja nii edasi. Nojah. Uksest kahe meetri kaugusel olid tõesti kõik kohad kinni. Veidi eemal oli ruumi aga küll. Ma ei viitsinud temaga maid jagada, tahtsin lihtsalt kiiresti minema saada ning seega vastasin tema nördinud kisale lihtsalt vaikimisega, endal mõrvarlik pilk silmis, kuni ta rooli taha istus. Moor oleks võinud pigem õnnelik olla, et ma tahtsin uttu tõmmata ja tema sai tänu sellele edaspidi normaalselt parkida, aaaaga noh.

* * *

Aeh, nostalgiahetk tuli peale 😀 H.P. Baxxter is such a prettyboy *p00l of dr00l* Ei ole sugugi järjekordne igav saksa lõust 😉

Ja mis põhiline: ta näeb IKKA VEEL väga hea välja, kuigi ta saab kevadel juba 42!

Yeah, baby! Aga üldiselt ei tasu igasugu “noorpõlveiidoleid” liiga hoolega googeldada, näiteks A.J. BSB-st näeb ikka väga… ee… teistsugune välja kui 10 aastat tagasi…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

