Posted by: rojukene | jaanuar 7, 2008

Mu alateadvus on jätkuvalt väga kummaline

Ma siis nüüd magasin ühe pausiga kolm ja pool tundi ehk siis kaheksast poole kaheteistkümneni. PM ikka. Mõlemal korral oli ärgates jõhker WTF, esiteks unenäotemaatika peale ja teiseks tüüpilised talvise aja küsimused “mis kell on?” ja “kas hommikul või õhtul?”

Unes nägin, et suhtlesin ühe teatud isikuga nii reaalis kui MSN-is, kogu aeg ja läbisegi. Samas pidin mööda linna ringi seiklema, väljas oli suvi. Omapärane oli veel see ka, et hoolimata väiksest ärkvel oldud pausist läks täpselt sama teema hiljem edasi. Esimesel korral pidin pidevalt samas ruumis viibima kellegagi, kes oli ema armuke (“möh”, teeb mu teadvus selle peale) ja kes mind kogu aeg tappa püüdis. Päriselus ei ole ma seda nägu vist iialgi kohanud, aga ma enam ei mäleta ka nii täpselt. Igatahes leiutas ta järjest kavalamaid viise, aga ma sain kah järjest targemaks. Näiteks kui ta mulle mingit mürgist gaasi täpselt näkku lasi, jõudsin ma hinge kinni hoides põgeneda ja pääsesin sellega, et mul oli lihtsalt niisama hästi halb olla. Ja neid erinevaid põgenemisi ikka oli, oma 4-5 vähemalt. Kui ma emale rääkisin, kattis ta mu kõrvad kinni ja raputas pead. Huvitav detail – loogiline oleks, et ta oleks katnud kinni kas oma kõrvad või minu suu, eks… Teises osas toimus ka miskine sõitmine ja rändamine kogu aeg, põhiliselt kodu poole. Läbi said võetud teemad “miks KURAT nad selle bussiliinide plaani ümber tegid, nii ei tea ju kunagi, millise bussiga koju sõita!” ja ka “ebameeldivad inimesed ühistranspordis”. Ma ei mäleta enam, mida mingi tüüp mulle ütles või teha kavatses, aga mul oli selleks ajaks närv piisavalt must, et ma lihtsalt ühildasin kiirelt oma jala tema hargivahega ning karjusin talle midagi stiilis “kui jätkad, siis näed mu varbaid oma suust välja tulemas!!!”

Oh boy, siin kallal annaks ilmselt analüüsida, nii et tapab…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

