Posted by: rojukene | detsember 31, 2007

Aasta võiks paremini lõppeda

Hoiatan ausalt, järgneb igavene hala finantsteemadel. Peomeeleolus olles on see targem lugemata jätta, tegelikult ka.

Mul tuleb nutt peale, kui ma mõtlen sellele, kui vähe mul praegu raha on. Homsest läheb kõik JÄLLE kallimaks, kaasa arvatud bensiin ja suitsud, alkoholiaktsiis mind õnneks nii hirmvalusalt ei löö. Ja mu vanamees (kes on täna juba üle liitri kanget alkoholi kõrist alla kallanud, APLAUS!) ei raatsinud mulle isegi seda faking 200 krooni kinkida, mis ma küsisin bensiini tarvis (jõulukingitust ta mulle vastu niikuinii ei teinud, minu käest sai aga Lindpriide plaadi küll), vaid lisas selle rõõmsalt mu võlale. Ja toonitas, et uuest aastast pean ma hakkama aeg-ajalt lisaks võla tagasimaksmisele ka elektriarveid tasuma, sest (tähelepanu!) kodus tööd tehes kulutan ma tema elektrit, mis muidu alles jääks! Ma ei tea, kust ma selle raha võtan. Päriselt ka. Oma bensiinikompensatsiooni ootan ma ka töö juurest juba KÜMME päeva. Ma saan aru, et pühad ja nii, aga vahepeal käidi ju tööl ka, see ülekanne ei ole nii kuradi keeruline liigutus ju! Mul oleks seda praegu ülihädasti vaja. Ja see lubatud preemia ühe ülesande ennetähtaegse täitmise eest on ka väga oodatud. Sel kuul lähen ma vist küll oma krediidi kallale, kuna arvel on mul momendil umbes 30 krooni, kusjuures ma ei lasknud paaki isegi kõrini täis ja palgapäev on alles nädala pärast. Ma ei taha isegi mõelda õppemaksu peale, mis kah tasumist ootab juba õige varsti… Sula mul õnneks veel natuke on, seega täna õhtul ma kaine ei ole. Põhimõtteliselt ei ole, sest kurat teab, millal järgmine vastav võimalus avaneb.

Tegelikult ei ole sellest ka väga hullu, kui ma natuke krediiti kasutan, aga idee iseenesest hakkab mulle vastu. Sest et järgmisel kuul saan ma siis ju selle võrra vähem raha. Ma kah ei tea, peab vist väljas käima hakkama tõesti ainult korra kuus… Aga siis ma lähen ilmselt lõplikult lolliks. Äkki järgmisel aastal jääb midagi säästmiseks ka… Horoskoop lubas mulle küll palju originaalseid mõtteid, aga see oli ka umbes ainuke hea külg selle ennustuse juures. Lisaks lubatakse mu teele järjest hullemaid takistusi, selgitamaks välja mu tugevaid kohti, ehk siis kästakse ujuda kõigest jõust vastuvoolu isegi siis kui enam ei jaksa. Armastuse koha pealt läheb väidetavalt veelgi sitemini kui sel aastal, ülemused hakkavad mind vihkama ja tervis läheb ka lõplikult käest ära, lisaks varitseb mind uppumisoht ning üleüldse võin igatpidi surma saada, kas või mõne kodumasina läbi 😀 Nojah, mis seal ikka, eks ma litsun hambad huulde ja rühin edasi. Kuidagi peab hakkama saama.

Argh. Mis ma ikka vigisen. Kui hästi läheb ja kodus varsti süüa antakse, peaks selle nahka keerama ja linna suunduma. Loodetavasti bussid ikka käivad… hea küsimus muidugi, kas pühapäevase või tööpäevase graafiku järgi. Linna kodulehel on ainult öeldud, et “lõpetavad sõitmise kell 22.00”. Pfft, ma parem lähen autoga ja jätan selle lihtsalt linna.

Responses

  1. Esimese osa kohta:”Aamen.” Aga teise osa kohta – viriseda tuleb, läheb vähemalt endal tunne paremaks 🙂

  2. Suitsud kallinevad siiski – niipalju, kui mina tean – 1. juulist.

  3. Rents – virisemine ON tasuta! Kasutagem võimalust!

    Kalle – niigi palju ajapikendust…

  4. tramaivõi, kuhu jäid need vanad head ajad kui kümne krooniga nädal aega järjest juua sai?
    (jaa, nii 5-6 aastat tagasi sai küll, raisk, ja veel kahekesi)

    elu liigub ainult pahemuse poole, kõik on prses ja valitsus ei tee midagi.

    ma kudusin eile mehele sussid valmis.

    (kessu on vihane, et kõik muudkui jõid ja jõid häid jooke aastavahetusel. oleks keegi siis heast südamest solidaarne – ei, tänan. krat!)

    😀

  5. Liis oli ka alkovaba… Aga ärme räägime alkost, mul on väga halb alles…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

