Posted by: rojukene | detsember 24, 2007

Sokkidest ja rokist

Kuigi teema on juba väga paljude poolt läbi käidud, pean ka ikkagi mainima, et jaaah, oli küll, oli täitsa Tema Ise. Männu noh. Soojendusbänd oli TÕESTI elusitt, kõige eredamalt jäi meelde solisti tatistamine. Hiljem tegi Manson sedasama; ju see on siis mingi väljamaa komme, et publikul lastakse korduvalt imetleda värvilises prožektorivalguses uljast parabooli joonistavat sillerdavat tatilirtsakat… Ootamist oli palju ja noh, tegelikult tahaks viriseda.

Ma maksin oma seisukohapileti eest ligi 500 krooni, see oli soodukas. Valdav enamus maksis rohkem. Saku Suurhall tegi aga seisjatel ja istujatel väga rangelt vahet. Garderoobis valitses siiski veel võrdsus – igaüks, kes tahtis ringi käia ilma oma puhvaikata, maksis paberlipiku paaritunnise rendi eest 20 krooni. Sealt edasi läks aga asi karmiks. Nimelt oli seisukohaomanike ainus rõõm see, et oli võimalus trügida ette ja Mansonit hästi lähedalt näha. WC-sse meid ei lastud, meiesuguse pööbli jaoks oli õue veetud umbes tosin plastpeldikut. Ma ei tundnud just erilist indu neid külastada. “Õnneks olen ma autoga ega joo õlut, seega ei pea ka peldikusabas seisma,” mõtlesin ma. Normaalne, eks? Think again! Nimelt oli Saku Suurhall tulnud välja innovaatilise ideega: milleks ometi seisukohtade omanikele vett müüa, ega nemad ju kunagi dehüdratsioonist ja palavusest minestama ei kipu… Ja nii oligi. Valge inimese kombel tualetis käia said ainult istekoha omanikud, vett osta said ainult istekoha omanikud ja jalga puhata said kah ainult nemad, kui põrandat mitte arvestada. Mikk suutis siiski ühe turvamehe ära rääkida ja sai salaja ülakorrusel mullivett ostmas käia. Palju õnne argipäevaks. Ning asjaolu, et tagumiste istekohtade omanikud nägid ilmselt ainult mingit tillukest kuju laval vehklemas, kuna videoekraanile Marilyni ei näidatud, pole eriline lohutus.

Manson ise oli muidugi kaunis ja seks ja superstaar. Ja andis ikka hagu küll, ma hüppasin suhteliselt lava ees ja PEAAEGU oleks saanud teda ka näpuga katsuda (noh et kas ikka on päris)… Aga natuke jäi närima. Nagu me Myrgiga ka hiljem arutasime – kui see oli nüüd tuuri lõpukontsert ja ekstravinge superluks värk, kas eelmised kontserdid olid siis veel lahjemad? Olgem ausad: kaks korda publiku sisse sädelevat pudi pilduda, paar korda kostüümi vahetada ning korra lae alla tõusta – see kõik ei ole just “meeletu lavašõu”, mida lubati. Šokirokkar oli rohkem nagu sokirokkar selle koha pealt… Ja isegi mitte “he rocks my socks”-mõttes, aga pigem nagu “vanaema kootud villased sokid”, mis on head ja armsad, aga mitte midagi sellist, mis teisi vanureid südari äärele ehmataks. Aga nagu öeldud, oma hitid laulis ta ausalt ära. Ja igasugu vanu ning uusi sihverplaate oli väga tore kohata, nii enne kontserti kui ka selle ajal 🙂

Pärast püha üritust läksime Myrgi, Maxi ja Gunniga Hadesesse, kus Myrk sai söögiks kõlbmatuid pelmeene ja köök pandi just siis kinni, kui ta tahtis midagi muud tellida. Ju siis ei olnud See Päev. Natuke sai juttu aetud ja seltskondlik oldud, aga mul kippusid luugid kuidagi jubedalt kinni vajuma. Mõni ime, Liisi ja Allani juures oli eelmisel õhtul päris kaua üleval oldud 🙂 Magasin seal päris hästi, kuigi kassid avastasid mingil hetkel pöidlajämeduse raudpoldi (või midagi sinnakanti), millega parketil mängida. Lisaks leidsid nad, et on hästi tore mu peal öö läbi patseerida, aga selle vastu polnud mul midagi, sest see ei kolisenud 😀 Ööl vastu pühapäeva magasin aga Maxi juures, ärgates kella 12 ajal selle peale, et keegi lakub mu nägu. Ei olnud kena noormees, hoopis üpris hädise näo ja ristis jalgadega koer oli. Ajasime kargu alla ja päästsime ta piinadest, kuigi mul läks sellest hetkest veel hea mitu tundi, enne kui ma suutsin ennast piisavalt motiveerida, et lõplikult uksest välja astuda, jõulušoppinguga tegeleda ja Tartu poole sõitma hakata.

Kui ma koju jõudsin ja endamisi mõtlesin, et ilma koduloomadeta on siiski vist nõksa rahulikum magada, tuli isa ja teatas, et maole söögiks mõeldud rott sai just paar tundi tagasi 10 pojaga maha.

* * *

Aga praegu lonksan ma hõõgveini ja panen mõttes paika oma järgmise nädala plaane. Teha on jällegi päris palju ning mingi järjekord tuleb sellele kõigele leida. Huvitav, millal mul jälle õnnestub lihtsalt õndsa näoga lebotada, ilma et ma tingimata peaksin midagi orgunnima, kuhugi minema, millessegi piisavalt süvenema (eksamid, jee), mingisugust käsitööd mingiks kuupäevaks aretama ja nii edasi. Tegelikult see kõik ju meeldib mulle ja pakub mulle rahuldust, kuid järjest sagedamini on tunne, et 24 tundi ööpäevas on vähe. Magamine on see tegevus, mille ajavarud järjest kahanevad ning ma lasen nädalaid järjest, magades öösiti vaid 4-5 tundi. Kuni mingi momendini, kui mu väsimus on lihtsalt niivõrd tappev, et ma võiks ka tuumaplahvatuse sõna otseses mõttes maha magada, mingi näkane mobiilialarm ei oma aga mingeid šansse… Ja siia tuleb veel miskine suguvõsa kah kokku, nii et mind ootab ees jälle üks hullumaja filiaal. Kuss, teile ka ei meeldiks jõulud minu perega. Kes proovib, see juurde ei soovi.

Huvitav, ma vist saan jälle hõõgveini juua, ilma et see mulle kohe vastu hakkaks. Ilmselt on sellest õnnetust kaneeli ja Cayenne’i pipra segiajamisest piisavalt mitu aastat möödas… Aga üldiselt kavatsen ma jõule ignoreerida nii palju kui vähegi võimalik. Pole lihtsalt minu pühad. Ja aastavahetuseks pole ka plaane, võib-olla istun kah lihtsalt kodus ja joon ära oma Cinzano Asti, mis mul juba tükk aega on mingisugust sobilikku sündmust oodanud. Kuigi võimalik muidugi, et üks hiljutine vastavasisuline vestlus sisaldas endas teatavaid vihjeid…

Responses

  1. Madu ei söönud rotti seepärast, et see oli tiine? Või mismõttes teil on nüüd rotikasvandus? xD

  2. Ee.. seda rotti polnud maole veel antudki. Pagan teab, mis neist saab. Ilmselt lemmikloomadeks neid siiski ei jäeta, kuigi ma tahaks küll, et mul mõni kaisurott oleks.

  3. Kaneeli ja Cayenne pipra olen ka mina segi ajanud, raputasin veits valet asja õunakoogile peale. Juhtub.

  4. Juhtub jah. Cayenne’i pipar võiks näiteks sinine olla, eksimisvõimalused kohe mitu korda väiksemad…

  5. ooda, wtf? ma traalisin kogu aeg ülakorruse vahet ja selleks polnud tarvis kedagi moosida, tagasi alla tulles taheti aint piletit näha.

  6. No vat ma ei tea, ju Sul siis vedas lihtsalt…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

