Posted by: rojukene | detsember 24, 2007

2007 in review

Ülesanne: pane kirja selle aasta iga kuu esimese postituse esimene lause (testid ja memed ei loe).

Jaanuar: Hamster jah.
Veebruar: Jälle vihastasin.
Märts: Sünnipäev sai seekord edukalt peetud ja tundub, et keegi ei tahagi mulle halva organiseerimistöö eest tomatit näkku kinni lüüa.
Aprill: Aga täna ei olnudki sinine esmaspäev… kuigi eile õhtul sai natuke hääd veint luristatud.
Mai: Huvitav oleks ikkagi teada, kas meie auto üldse võtab kargu alla või ei. (Võtan siinkohal arvesse vaid iseenda postitusi, eks ole.)
Juuni: Nädalavahetusel käisime Urvastes.
Juuli: Nädalavahetusel käisime Riias šoppamas.
August: Keegi on ikka väga tõsiselt meeste peeniste pärast mures.
September: Eile oli väga hull õhtu.
Oktoober: Vennaskonna “Depressiiv-maniakaalne psühhoos” pole mulle asjata juba aastaid pea hümni eest olnud.
November: Täitsa pael, kui palju suurepäraseid mõtteid tuleb just siis, kui pole aega neid ellu viia.
Detsember: Pagan, no ei olnud eile see päev, kus oleks hullult pidu pannud.

Kokkuvõttes võib öelda, et polnud just kõige ilusam aasta mu elus. Päris palju oli masendavaid momente, kuigi eks ka ilusaid aegu leidus. Vähemalt tundub hetkel, et järgmine peaks parem tulema. 2006. aasta kokkuvõte oli kuidagi sisutihedam, mulle tundub. Ja juba 2005. aastal sain ma oma blogi kohta aastakokkuvõtte teha, kuigi see on veelgi hüplikum kui tänavune.

Responses

  1. […] 2008 hakkabki varsti läbi saama Vaatasin, et keegi on huvi tundnud mu varasemate aastakokkuvõtete kohta ning mõtlesin, et võiks siis uurida, mida tänavu siis kah kirja pandud sai. Eelmise aasta oma on siin. […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

