Posted by: rojukene | detsember 13, 2007

Magada, võib-olla undki näha…

Ma ei mäletagi, millal ma viimati nii väsinud olin.

Koolitus oli päris informatiivne, sain uusi ja põnevaid asju teada, millest suurem osa Exceli-kasutajaid pole kunagi kuulnudki. Lõunat jõudsin süüa alles pool viis õhtul, kuigi start oli juba hommikul pool kaheksa. Ja ma suutsin ikkagi ära unustada, et ma pidin tegelikult pool tundi varem kohal olema, et asju eelnevalt arutada. Udupea selline. Kusjuures ma võtsin puhtalt sõiduks ligi kolm tundi ning kulutasin selle kõik ära ka, minutipealt x_X Põhjus väga lihtne: ma olin sunnitud üsna kaua sõitma vaid 75 km/h, kuna ma olin keset aeglaselt liikuvat troppi, mis oli nii pikk, et ma ei saanud neist raibetest kuidagi mööda ka. Kamikaze ma ei ole. Aga loomulikult oli ka täna teistpidiseid väärakaid tee täis nagu ikka. Möödasõiduks on parim koht pime kurv ja veel mitmekesi reas – ikka ja alati… Pfft.

Skoorisin endale töölt kaks pakki printeripaberit ja firma kalendri. Päris ilus, meie parimatest reklaamplakatitest kokku pandud.

Tagasi kodu poole tulin huvi pärast läbi Mustamäe. Et mis siis muutunud on. Suurt midagi, ummikud on ainult hullemaks läinud. Või noh, ma arvasin, et Sõpruse puiestee oli hull, aga edasi läks ainult koledamaks. Eriti jõhker oli Järvevanal – ma pole kunagi varem sattunud sellisesse tipptundi, et alates raudteeülesõidust kõik liiguvadki maksimaalselt 10 km/h kuni Ülemiste ristmikuni välja. Täiesti hull värk.

K. sai kah ikka lõpuks ära õnnitletud. Rääkisime juttu ja oli tore.

Õmmelda täna ei jõudnud. Jaksu ei olnud lihtsalt. Liitlausete moodustamine on ka praegu maru raskeks muutunud.

Järgmine kord pikka otsa tehes peab meeles pidama, et rool on liiga kõrgel. Mul on valest asendist nüüd külg valus väga kummalise koha pealt. 400 km ühe päeva jooksul pole just päris nuusata, kui iga päev sellise asjaga ei tegele. Tegelikult olen aga ka pikemaid otsi sõitnud, kusjuures ebamugavama autoga, nii et pole hullu…

See-eest on mul laupäeval põnev! Ja esmaspäeval ootab mind ees üks kohtumine veiniklaaside taga, mis kõigi eelduste kohaselt tõotab tulla äärmiselt meeldiv 🙂

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

