Posted by: rojukene | detsember 13, 2007

*does the victory dance*

Hah, täitsa pael 😀 Ma olen kas enda suhtes liiga kriitiline või teadsid kõik teised veel vähem kui mina, aga ma sain mõlema laupäevase eksami eest B! Uskumatu. Ma vahtisin tükk aega ÕIS-iga tõtt ja mõtlesin, et kas ma näen valesti või mis… Igaks juhuks kontrollisin veel korra üle – jep, mõlema taga ilutses “B – väga hea”. Mis seal ikka, edaspidi püüan veel rohkem ja hakkan A-sid saama xD Ma leidsin oma eksegeetikaõpiku ka lõpuks üles, saan nüüd rahulikult magada teadmisega, et see polegi mul müstilisel kombel haihtunud.

Eile õhtuks olin ma nii totaalselt üleväsinud ja läbiklopitud, et ma ei suutnud täna enne kella 11 ennast voodist üles ajada. Füüsis enam-vähem röökis mu peale, kui ma seda üritasin ja nii ma siis andsingi lihtsalt alla. Noh, vahel võib ju 10 tundi magada ka ^_^V

Varsti hakkan oma juukseid keemiaga piinama ja homme lükkan sinise värvi ka pähe. Täna ilmselt seda ette võtta ei viitsi, jääbki peo ajaks intensiivsem toon. Lahe on muidugi see, et mul pole halli aimugi, mida kujutab enesest neoonsinine juuksevärv – seda tooni polnud, mida ma algselt tahtsin, aga neoonsinist polnud jälle salgukataloogis olemas. Saab näha, mis välja tuleb 🙂

Korvpallikuti blokeerisin kah täna ära. He was just WAY too creepy and not the brightest crayon in the box. Mis parata, mulle meeldivad ainult targad mehed 😉 Vähemalt pole esmaspäevase veini puhul kaugeltki karta, et ma istuks, pea käte vahel, ja mõtleks “oh god, I’m surrounded by idiots…” 🙂

Responses

  1. oh, võtan endale vabaduse sulle pisut etelda selle korvpalluri märkuse osas 🙂
    üks minu lemmikpalasid Simply Red’ilt “So beautiful” ja fragment sellest:

    I was listening to this conversation
    Noticing my daydream stimulated me more
    I was crumbling with anticipation
    You better send me home before I tumble down to the floor

    You’re so beautiful but oh so boring
    I’m wondering what am I doing here
    So beautiful but oh so boring,
    I’m wondering
    If anyone out there really cares
    About the curlers in your hair
    My little golden baby, where have all your birds flown now?

    🙂

  2. HAHAHAHAHAAAAA XD

    …oleks ta siis vähemalt eriliselt kena olnud… 😀

  3. Kaa võin seda tegelast laenata, kui jube tibindushoog peale tuleb?

  4. äää, kas* võin

  5. Korvpallurit? Ei või, ta oli selleks liiga nõme…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

