Posted by: rojukene | detsember 11, 2007

Roju on niiii jobuuu!

On jah. Ma olin nii veendunud, et mu koolitus on täna, teisipäeval. Kõik kellad olid juba helisema pandud ja emaga kokku lepitud mu varase ülesajamise osas, et ma sisse ei magaks (ma keeldun hommikuti koostööst noh, siiani ei ole suutnud ennast vara ärkama saada, et mul pärast tükk aega rõve olla poleks), kui mul järsku tekkis kalendrisse vaadates imelik tunne. Teisipäev, 11. detsember.. oot, midagi ei klapi! Õnneks ema veel ei maganud, kui ma seepeale kell üks öösel kerges paanikas tööarvuti juurde tuiskasin ja oma meilboksi lahti tirisin. Jajah, koolitus on ju alles HOMME, aga mitte teisipäeval.

Täitsa pael, kui ma olekski täna sõitma hakanud. Tööpäev raisus, bensiini jälle kord täiesti mõttetult kulutatud… Uhh, ei taha mõeldagi. Ja ma ausõna ei tea, miks ma olin nii surmkindel, et just teisipäev on tänavu 12. detsember.

Hullult tahaks magada praegu.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

