Posted by: rojukene | detsember 10, 2007

Umbrohi ei hävine!

Kodune olukord on mõnevõrra maha rahunenud, mõlemad vanemad on jälle siiski siin tagasi ja tundub, et vähemalt paar päeva on situatsioon ehk normaalne. Loota ju võib?

Ma peaks tegelikult nüüd õmblema hakkama. Mõtlesin küll, kas kasutada üht eile välja pakutud varianti kohtumiseks ja olukorrast rääkimiseks, kuid leidsin, et ma saan ka ilma hakkama. Pole midagi parata, minu suhtumine teemal “oluliste asjade osas abi palumine on nõrkuse tundemärk” pole muutunud, pärast on selle inimese ees lihtsalt piinlik. Antud juhul tähendab “palumine” talle helistamist pärast seda, kui ta korduvalt mainis, et see ei oleks talle üldsegi probleem. Isegi kui ta on mind ka varem hulludes situatsioonides näinud, rohkem kui korra. Aga siis olid muidugi asjalood ka teised. Kui piisavalt aktiivselt pakutakse, annan ma lõpuks lihtsalt alla, aga ka siis mitte alati. Hetkel igatahes tundub, et saan ka omal käel hakkama, pealegi on ta liikumisel teatavad ajalised piirangud, mistõttu nüüd poleks enam erilist mõtetki talle helistada. Aga Kati – Sind oleks tegelikult tahtnud eile näha küll, olgu siis missuguse vedelikuga tahes, see ei olnud lihtsalt tõesti kuidagi võimalik. Aga teeme mõni teine kord, mõnel meeldivamal põhjusel, mh, ah? 😉

* * *

Täna tabas mind taas total state of WTF-ness. Miskine noormees (täpsuse huvides – ca poolteist aastat noorem) otsustas mu tagasihoidliku isiku vastu huvi tundma hakata. Ei läinud tundi aegagi, kui ta jõudis sisuliselt teemani “nice shoes, wanna fuck?” xD See oli küll mõnevõrra teises sõnastuses ja ta kukkus minu sama fraasi sisaldava küsimuse peale kohe muidugi seletama ja vabandama, et “ega ainult seksi ei otsi” ja nii edasi 😀 Võib öelda, et ma irvitasin päris kõvasti vahepeal. Võib-olla saangi temaga kunagi kuskil neutraalsel pinnal kokku ja vaatan, mis loomaga tegemist. Äkki mul on lihtsalt eelarvamus, et mul pole ega saagi olla midagi ühist kellegagi, kes armastab hirmsasti korvpalli ja täiesti põhimõtteliselt alkoholi ning sigarette ei tarbi. Äkki ongi tore inimene. Ei või iial teada. Keep telling yourself that, right… xD Kusjuures ma ei arva, et alko ja suits teevad inimese lahedaks ja et kõik peavad neid tingimata pruukima. Ma tean mitmeid inimesi, kellel on samad veendumused ja kes on kümneid kordi khuulimad kui sajad teised, kes mõlemaga tegelevad. Lihtsalt üldmulje sellest kodanikust jäi kuidagi creepy. Nii et ma ei ole tegelikult lõpuni kindel, kas ma ikka tahan temaga kohtuda või ei. Äh, saab näha.

Responses

  1. Haha

    Aga saan ma sind kuidagi aidata? 🙂

  2. Ptüi, nüüd jäi veidi vale mulje. Ma ei mõtle seksi osas, ma mõtlen üleüldiselt. Kurat küll.

  3. XD XD XD

    Hetkel oleks mul hädasti jälle kord ööpäeva sisse rohkem tunde vaja. Kui Sa suudaksid selle kuidagi ära korraldada, oleks äge 😉

    Aga muidu võiks kunagi selle triki ikkagi ära teha, et Sina, mina ja Maarja ühes aegruumi punktis kokku saaks.

  4. See oleks muidugi lahe, aga hetkel näeb minu kitsas plaan ette:
    homme eksam, neljapäeval soome keele kontrolltööst läbikukkumine, nädalavahetus Pärnus, teisipäeval eksam, neljapäeval eksam. Seejärel peaks iseenesest paar vaba päeva täitsa tulema, kui ma arvutamisega pange pole pannud ja ei ole juba 22. detsember ja mu sõber Merilin Tallinnas laulmas ei ole.

  5. Eh, mul on endal ka maru tihe graafik. Aga 22.12 olen ka mina samal eesmärgil Tallinnas 🙂

  6. hahahaaa, siis ma luuran seal ringi, et ehk ja äkki ma näen teid päris elus ka.

    ja üldse, miks te enne merilini ei võta üks õlu?

  7. Kusjuures selgus, et Pärnusse me sel nädalavahetusel ilmselt ei lähe. Alkoholisõber ma väga ei ole (õlle sõber veel vähem, sest õllel on see viga, et tal on õlle maik man), aga paar siidrit või ühe tee võiks ju täitsa võtta.

  8. Vassilissa: ma olen autoga ja ma veel ei tea, kas ma tulen kohe pärast kontserti Tartusse tagasi või jään ööseks Tallinnasse. Aga kui meid trehvad kuskil, siis tonksi näpuga (soovitavalt enam-vähem siivsasse kohta ja mitte valulist reaktsiooni oodates) 😀

    Rents: pühapäeval äkki? Enne on mul kiire… Aga siider sobib hästi 🙂 Või siis tee, mis iganes sel hetkel hea tundub.

  9. jaa, tuleb tõdeda, et siinkandis on ka siider rohkem hinnatud tegelikult. ja tee veel eriti.

    ja nüüd süüdistage iseennast, aga kui ma teid näen, siis ma teid näpuga torgin… niiet kui näete jupsakat blondiini teid jõllitamas, siis on peatselt mõningast sõrmega suskimist karta.

  10. BRING IT ON! 😀

    (Mind on tõenäoliselt lihtne ära tunda. Palju neid siniste juustega tibisid sinna ikka kokku ronib…)

  11. Mind ilmselt mitte, sest ma olen silmapaistmatu hall hiireke ja silmapaistvaid koeri kaasa ei vea, aga ehk siiski saad hakkama 😉

  12. oi, ma arvan küll, et ma saan hakkama, ma olen osav selliste asjade peale.
    ainukeseks takistuseks võib saada suurem rahvahulk, mille seast ma teid välja sõeluma pean.

    ja et sina, rents, hall hiireke oled ma ei usu.

  13. Arvestades asjaolu, et ma olen Tallinnas juba reede (21.12.07) õhtust saadik, on meil ju võimalus enne kontserti kokku saada küll 🙂 Ilmselt võiks veel mõned kodanikud kokku korjata ja terve karjaga siis kontserdipaika vajuda. Unity is victory 😉

  14. Mina võin täiesti vabalt kokku vajuda igasuguste persoonidega 🙂 aga soovitavalt siiski meeldivatega, nagu teie rentsiga olete. Niiet sounds like a plan to me.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

