Posted by: rojukene | detsember 7, 2007

Ma näen valgust tunneli lõpus, jeee!

Minu elu läks täna kohe mitu korda ilusamaks! Jaa, kõik ei saa ka kogu aeg halvasti olla – uskumatu, eks ole 😀

Nimelt otsustas kreeka keele õppejõud meile halastada ja eksam on KO-DU-NE! Saime töölehed täna kätte ja enne jõulu peab need temani tagasi toimetama. Mul käisid eile juba silme eest läbi pildid teemal “eksamiks valmistumine sisaldab endas kõikide sõnade ja harjutuste uuesti välja kirjutamist ja pähe tuupimist, OOGAAAD”, kuigi see ei oleks tegelikult üldsegi halb mõte iseenesest, isegi äärmiselt kasulik… Kui vähegi aega üle jääb (naerukoht, ma tean), võiks seda siiski proovida.

Ja teine suurepärane teade – kirikuloo puhul andis essee/referaat 75% hindest, homne eksam on ainult 25%! Ma saan täna vist isegi enne kella kahte magama, juhhei!!! Sellega oli veel see hea kild, et peaukse ees suitsu tehes ja kursavendadega vesteldes nägin silmanurgast õppejõudu lähenemas. Hüppasin siis ligi ja küsisin, et mis värk homse eksamiga on, et kui suure protsendi see üldhindest moodustab. Vaeseke oli mulle vastates umbes sellise näoga, nagu ma oleks tal hõlmast kinni rabanud kempsus, kui tal püksid alles rebadel… Küsisin siis kursakaaslastelt mõistmatu näoga, et mis värk on – miks ta nii kohkunud oli? Ja lonksasin kohvi. Üks tüüp siis mainis muiates, et “see polnud nagu eriti tudengi ja õppejõu vestlus, rohkem nagu õppealajuhataja, kes nõuab pedagoogilt aru mingi eksami korraldusliku poole osas” I almost splurted out my coffee, honestly! XD

Ja Krooksu kanaleivad on jätkuvalt väga head 😉

Responses

  1. Kes tont Sulle kirikulugu annab, Altnurme?
    Tema küll ei tohiks nii nõrganärvline olla.

  2. Friedenthal. Ega ma pole tema juures ka varem erilist kohkumust täheldanud, kui ma nägemisulatusse ilmun. Välja arvatud üksainus kord, kui ma talle kreepsu tekitasin ja sellest ise alles jupp aega hiljem teada sain – kuidagi on kujunenud nii, et pausile minnes jätab ta klassivõtme minu kätte, sest ma käin tavaliselt korra suitsul ära ja tulen klassi tagasi; siis saavad teised ka sisse.. no ja ma panin võtme talle klaviatuuri alla, et liigset tähelepanu ei tõmbaks, aga unustasin talle öelda, kust otsida XD Ta, vaeseke, jooksis paanikas lausa õue, et ÄKKI ma pole veel ära minna jõudnud… Lõpuks ikka leidis ise üles 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

