Posted by: rojukene | detsember 5, 2007

Sonimist õppimise teemadel

Ma sain oma essee/referaadi/miskuratiganes valmis! Homme loen üle ja saadan ära.

Mul oli juba niiii hea meel – ainult kaks raamatut läbida ja kreeka keel veel teha. Ja siis ma vaatasin tunniplaani ning avastasin, et mul on laupäeval veel kirikulugu C, kus meil pidi tulema suuline eksam, lisaks A kirjalikule! Värisevi käsi avasin konspekti ja mis ma näen – seal on sõna “kirjandus” ning järgneb kaks teost, mõlemad inglise keeles. Ataki äärel teen lahti Estri kataloogi. Nii, esimene raamat on väljas, tagastatakse alles järgmisel nädalal. Nõme. Hakkan teist otsima… polegi!

Ahmin natuke aega õhku. Kuidas kuradi moodi ma selle jama nüüd ära lahendan?

Ja siis hakkab mulle tasapisi koitma, et tegelikult vist ei saa panna kohustuslikuks kirjanduseks raamatut, mida terves linnas üheski kogus olemaski ei ole ning mis on võõrkeeles ilma alternatiivita. Ähmaselt meenus ka õppejõu lause mingite raamatute kasutamise kohta loengute ettevalmistamisel…

Järeldus: arutelu toimub neil teemadel, mille kohta me ettekanded tegime ja kohustuslikku kirjandust polegi. Peab mainima, et kergendustunne oli vägev. Ma ei tohi nende osas oma mälu värskendamist ära unustada…

Ja isegi kui ma oma kergenduses eksin – tegelikult polegi mul otseselt tarvis seda ainet läbida, kui ma kõrvalerialaks psühholoogiat võtta tahan.

Aga muidu on mul õppetööst hetkel vere maitse suus. My brain bleeds

Responses

  1. ma. saan. sinust. aru.
    kobib. varsti. eksamile.
    õud. on. otsaees.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

