Posted by: rojukene | detsember 3, 2007

Eriti kaduv kunst, siiski jäädvustatud :)

Ma püüdsin ja püüdsin, aga mitme tunni pikkuse punnitamise tulemuseks oli ainult 140 sõna ja sellest ka pool teemast mööda. Siis ma leidsingi, et AITAB. Ja kutsusin Rita õue teed jooma. Kuna reedel jäi meil liigsete miinuskraadide tõttu lumememme tegemine ära, pidime selle vea ometigi parandama.

Kui meie kallikese kallal keegi just vandaalitsema ei lähe või väga hullu sula ei tule, saab teda veidi aega imetleda Emajõe kaldal, Atlantise vastas 🙂

Ja pilt oma loojatega loomulikult ka:

Leidsime Ritaga, et kumbki meist pole varem nii ägeda lumememmega maha saanud 😀

Kui pildid tehtud ja juba väga külm hakkas, liikusime edasi Zavoodi, kust sai teed ja friikartuleid. Karamellitee piima ja suhkruga on ikka niiiiiii hea 🙂 Istusime, sõime, jõime, jutustasime… ja siis sadas Zavvi Hunt, kes teavitas meid asjaolust, et Krooksus on Villem-Volk ja Koll, kusjuures viimane tähistab seal parasjagu oma sünnipäeva. Meil oli küll tegelikult juba plaan koju minna, aga seadsime siiski sammud Krooksu poole. Kollil oli muidugi jälle see faas, et “suudleme kõik surnuks!” 😀 Hästi tore oli teda näha jälle. Ja see oli ka hullumoodi armas temast, et ta kallistas mind kõvasti-kõvasti, vaatas mulle sügavale silma sisse ja küsis, kuidas mul ikka läheb, et kas ma olen juba uue mehe leidnud ja nii. Ütlesin, et ega ma tegelikult pole selles suunas isegi ühtki sammu teinud, vallalise elu on hetkel liiga põnev, mispeale üritas Koll mind loomulikult kohe ära seebata, et ma ta endaga koju kaasa viiksin, kuigi ta muidu on oma naisele truu 😀 Mõned asjad ei muutu vist kunagi xD Igatahes vabandasin ennast välja, et mul on palju õppida ja puha, et ei õnnestu kohe kuidagi. Ja et temaga jooma jääda ma ka ei saa, õppimise pärast, isegi kui ma auto linna jätaksin. Eks ma löön temaga klaase kokku mõnel teisel korral, aeg-ajalt ta ju ikka Tartusse satub. Aga korraga suudelda ja irvitada on väga, väga keeruline ja kõrvalseisjatel on veelgi naljakam xD

Ehk ei mõju hereetilistest liikumistest kirjutamine homme ka nii ajusurmavalt 🙂

Responses

  1. Ihii. Eks Kollil oli omakasu ka mängus, igatahes kui ta mulle helistas ja ma teatasin, et hoopis Pärnus olen, siis lõugas teine mulle kõrva: “Hea pede sa oled! Kus ma siis täna öömajale saan??” No on ikka sõber küll. XD

  2. […] et Veenuse-üritus saab täna järje Jabba the Hutti näol Kaamera võtan seekord parem juba kohe […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

