Posted by: rojukene | detsember 2, 2007

Säilitame paanika!

I am SO d00med!

Mina ka ei tea, miks mul on alati nii suuri raskusi kuupäevade jälgimisega, aga ma olen jälle olukorras, kui mul on NIIIIII palju teha ja NIIIIIIIII vähe aega selle kõige jaoks. Ja ma ausõna kavatsesin selle kõigega varem tegelema hakata – isegi raamatukogus käisin juba tükk aega tagasi… ainult et just need teosed, mida mul oleks vaja läinud, olid väljas ning mitu inimest juba enne mind järjekorras.

Vähemalt on mul praegu hunnik JSTOR-i lehti lahti, kust ma loodan leida piisavalt palju informatsiooni hereetilistest liikumistest 11.-13. sajandil, et ära kirjutada üks kirjatükk. Mismoodi näeb välja üks essee ja referaadi hübriid, tuleb mul eelnevalt veel välja mõelda.

Õnneks pole mul tööl praegu väga kiire aeg, mis tähendab seda, et kooliasjad on sel nädalal prioriteet ka päevasel ajal.

Responses

  1. Haha, mul on vaja EILSEKS kindlasti lõputöö teema ja juhendaja ära valida…

    Loodame, et aega on selle kiire asjaga 🙂

  2. Mhm, iga asi omal ajal või natuke hiljem… 😉


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

