Posted by: rojukene | november 30, 2007

Is it Friday? YES!

Mu auto näeb nii uskumatult nunnu välja, kui ta üleni paksu lume all on. Ainult peeglid ja antenn turritavad kelmikalt välja, udukad ja numbrimärk on ka näha. Kõik muu on täitsa peidus 🙂 Ma peaaegu teeks heldimusest pilti, aga valgus pole täna just kõige rõõmsam. Ma isegi ei mõtle sellele, et äkki kaevaks ta lahti… Liiga palju vaeva. Õnneks ei pea ma temaga hetkel kuhugi töristama ka. Isegi hommikusöögi osas ei pidanud poodi minema ja sain ta endale jääkidest kokku keeratud – leib, lastevorst, munad ja juust pannile segamini, juurde üks singi-juustutasku (viimane, niuu!) ja must kohv. Koor oli hapuks läinud ja piima polnud noh. Aga isegi see ei morjendanud mind 🙂

* * *

Ennist tekkis hetkeks küll väike ZOMGWTF-tunne. Nimelt on mul varsti tulemas Exceli-koolitus, individuaalõppe vormis ja puha ning teejuhiks lahtrite maailmas saab mul olema Henn Sarv. Kes on teadupärast sel teemal ikka VÄGA pädev. Ilmselt mu firma ikkagi armastab mind, kui nad on nõus maksma neljakohalist tunnitasu, kusjuures esimene number ei ole sugugi 1 või 2 ning koolitus kestab päris mitu tundi… Noh, eks ma katsu siis võimalikult palju uut teada saada ja seda kõike ka meelde jätta.

* * *

Aga praegu teen ma veel natukene tööd, siis viskan ennast pessu, löön end üles ja lähen linna peale laiama 🙂 Ma mõtlesin, et täna tahaks jälle Naine olla, täpsemalt Tütarlaps Mustas – seelik, kena pluus, pikad nöörsaapad ja kasukas 😉 Muhv, kuigi olemas, oleks vist ikkagi overkill, lepin esialgu oma käekotiga. Et siis saavad need ka ehk oma silma puhata, kellele “see militäri-värk” ei istu, kui nad juhtuvad õigel ajal õiges kohas olema*. Kõik teed viivad täna Zavoodi (Mirjam, mailaav, veel mõned tunnid me kohtinguni!), aga enne seda lähen ma Ritaga lumememme tegema, vot! 😀 Is going to be c00l. Ja ma kavatsen täna lausa kahe õhtu eest pidutseda, sest homme oleks vaja tegelikult kodus olla ja tarvilikke asju teha. Selleks peaks vist täna kogu oma alles jäänud raha maha jooma (which isn’t that hard to do as I don’t have that much left).

_______________________________________________________________________________________

*Selgitav märkus, milles nimed on lühendatud initsiaalideks, v. a. mu enda oma:

(18:40) E:        oi, blogijutuga mul tuli P-T meelde ja temaga see lugu…
(18:40) E:        et kuidas ta nii armsalt oma feminine’ side’i näitas
(18:41) Roju :  värskenda mu mälu 😀
(18:41) E:        ei ega sa polegi kuulnud seda    
(18:41) Roju:  aa, see selgitab 😀
(18:42) E:        sõnaga, istusime R ja P-T-ga zavis ja R mossitas P-T peale… no ma siis püüdsin vestlust üleval hoida
(18:42) E:        ikka “kuidas kassid elavad” ja umbes “ei tea kas hakkab sadama” 😛 ja “oi, ma nägin rojukest ka ükspäev zavis”
(18:43) E:        P-T siis küsis et “ahaa, mis rojukesel seljas oli?” 😀

Ja noh, kodanik P-T teeb kõik endast oleneva, et ikka enam-vähem igal ajal kõva macho välja paista 😛

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

