Posted by: rojukene | november 29, 2007

My Daemon

Sattusin Pahainimese blogisse ja nägin seal imeilusat looma.. ning tundsin, et ma pean ka kätt proovima. Ei saa öelda, et tulemused oleks just üllatavad olnud 😀

Ma vist lähen kolan seal lehel veel ringi. See disain on lihtsalt niiiiiiiii mõnus, et silm lausa puhkab peal 🙂

(Ja filmi tahaks ka nüüd näha. Kuigi ma pean ausalt tunnistama, et mul pole aimugi, mis teemaga tegu.)


Vastust

  1. See peaks olema Pullmani raamatutega seotud teema. Eestikeelsed raamatud peaks olema pealkirjadega “Kuldne kompass”, “Merevaigust torn” ja siis üks on veel. Täitsa toredad raamatud on.

  2. Ma usun, ma olen lihtsalt kivi all elanud ning pole sellest teemast siiani midagi kuulnud 🙂

  3. Tegu on mittepärispotteripopulaarsusega, aga siiski väga hea lastefantaasiakirjandusega. Ja otseloomulikult ajasin ma raamatute nimed sassi, kui enne kirjutasin. “Kuldne kompass” on tõesti esimene osa, aga teise osa pealkiri on “Inglite torn” ja kolmas on “Vaigust kiiker” – sujuvalt sai kahest raamatust üks 😀

    BAASis vist kah kiideti neid ja mulle ka meeldisid ja veel mõni kuu tagasi sai kõiki osasid vähemalt Tallinna Apollodest vabalt osta.

  4. Ma panin audiobookid juba tõmbama, siis on hea käsitöö kõrvale kuulata, kui ma ükskord selleni jõuan 😛

  5. Kusjuures minu arust rikkus Pullman kolmanda osaga kõik ära. Ja mina küll lapsena nii süngeid raamatuid ei tahtnud lugeda 🙂

  6. No spoilers, please! 😉

    Aga mulle meeldisid küll sünged raamatud. Igasugused raamatud, kui aus olla. Ma veetsingi suure osa oma lapsepõlvest lugedes, õues polnud üldse nii huvitav olla.

  7. Heh, mul polnud plaaniski ei lõppu ega ka vahepealseid kohti ära rääkida 😉 Ma niikuinii ei mäleta neid, mul on meeles ainult emotsioonid, mis ma raamatutest saan.

    m akla lugesin lapsena kohutavalt palju ja vaidlesin vanameaga, kes käskis õue minna. Igasuguseid täiskasvanute raamatuid ja lastekaid ja üldse. Nojah,mine tea, võib-olla oleks see Pullman mulle siis meeldinud ka, aga ma kahtlen väga.

  8. oot, kust sa audiobookid tõmbama panid? tahan ka:)

  9. oi Pullmann triloogia on väga nunnult sünge. Soovitan tulipalavalt.

  10. 91% kohal juba 😉


Räägi mulle midagi...

Kategooriad