Posted by: rojukene | november 29, 2007

Insanity runs in the family

Kuulen, et köögist kostub mingi pomin.

Mina: “Kellega sa räägid?”
Isa: “Ema räägib vaimudega ja ma vastan talle!”

…? õ_Õ

Ema istus tegelikult hoopis teises toas ja mängis mingit arvutimängu. Ei, ega ma pole kunagi väitnudki, et mul normaalne perekond oleks. Tegelikult ajas isa mind ennist mõnevõrra närvi, kuna ta hakkas uurima ja puurima, kas ma olen ikka täitsa kindel, et mind ei taheta töö juures välja vahetada. Et tema oli raadiost kuulnud, et neil, kes kodus töötavad, on suur võimalus saada lahti lastud, kuna nad võõranduvad kollektiivist ja ülemused leiavad, et lahedam on, kui tööd teeb keegi, kes on iga päev kontoris kohal.

MIDA KEPPI, MEES? Tegele oma asjadega! Pole vaja mulle paranoiasid tekitada. Tegelikult on õnneks ikka nii, et kui ma just rämelaisaks kätte ära ei lähe, on mu koht üsna kindel. Sest ma olen ju ometigi väga lahtise peaga sedasorti teema koha pealt ja isegi minu väljaõpetamiseks läks ikka üsna mitu kuud. Ei ole päris nii, et liidad Excelis mingid asjad kokku ja valmis… No ja pealegi telliti spetsiaalselt ja ainult mulle koolitus – nad ilmselt ei investeeriks minusse eelduseta, et see ära tasub. Igatahes pean ma homme lihtsalt maru ettevaatlik olema, kuna ma ütlesin isale, et “tõenäosus, et mind lahti lastakse, on umbes sama suur kui see, et mulle homme telliskivi pähe kukub”. Aga noh, nüüdseks on mul mu töö juba suhteliselt hästi käpas ja tähtaegadest olen kah nagu kinni pidanud ja…

Nõme on olla paranoiline. Eriti kuna mu otsene ülemus on mind tegelikult ka kallistanud ja öelnud, et “meil on sind väga vaja”.

Responses

  1. tahad ma annan sulle oma lapse väikseksjäänud jalgrattakiivri? 😀

  2. Aitäh pakkumast, aga mu kaalikas on selleks liiga suur 😀

    (Ja mul tegelikult isegi ON rattakiiver olemas!)


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

