Posted by: rojukene | november 26, 2007

Weak as I am… no tears for you

Mõnikord ma mõtlen, kas ma kunagi üldse päriselt eksin ka. Ma ei pea silmas selliseid väikseid asju nagu “homme vist sajab” või “see juhtus aastal 2003”, vaid abstraktsemaid nähtusi. Kui mu sisetunne midagi kõva häälega karjub, siis TASUB seda arvesse võtta. No matter what other people say. Sest et retrospektiivis kisub, raisk, ikka nii, nagu ma arvanud olingi. Tulevikus püüan selle koha pealt targem olla. Hetkel on nagu rusikas silmaauku Skunk Anansie lugu “Weak”…

Ja tegelikult on see kuradi nõme, et ma ei saa siia kõike kirjutada, mida ma tahaksin. Sest et tema, tema ja tema ja oh, nemad kõik ju loevad ning hetkel ma ei ole piisavalt kannatlikus meeleolus, et läbi lillepeenra oma asju ajada. Võib-olla ongi niiviisi parem – vähemalt ei satu kunagi hiljem ise vanu postitusi sirvides selle teema peale tagasi ega vihasta end uuesti siniseks. Seda muidugi eeldusel, et ma olen selleks ajaks ära unustanud asjaolu, mis mind hetkel räigelt üles keeras.

Mind ei vihastanud välja isegi mitte niivõrd viis, kuidas inimesed käitusid, vaid just nimelt fakt, et ma iseennast ei kuulanud. Kui faking palju kordi pean ma veel ämbrisse astuma, veendumaks lõplikult asjaolus, et ma ise olen enda üks ja ainus teejuht ja teiste hoolikas püüd mulle “aru pähe panna” (loe: mind vastupidises veenda) lõppeb minu jaoks reeglina sitasti, kui uskuma jään? Nii kuidas ma tunnen, on minu jaoks õige. PUNKT. Siiani on see mind alati sihile viinud, miks ma siis mõnikord oma teelt hälbin? Ah jaa, seda nimetatakse vist kompromissile minekuks, kusjuures tegu pole mitte teemaga “annan natuke järgi ja võidan seeläbi”, vaid pigem “loobun sellest ja tollest ja… ee… siis juhtub midagi”.

* * *

Vähemalt jõudsin ma täna sisimas otsusele ühe dilemma osas, mis mind juba pikka aega vaevanud on. Äraootava seisukoha periood on möödas, nüüd tuleb vaikselt tegutsema hakata. Oh, kuidas mulle meeldib strateegiaplaane koostada – eriti kui need edukalt ellu viidud saavad. Eduni on kahtlemata veel palju maad, kuid mulle on alati poolvõimatud ülesanded huvi pakkunud.

* * *

Mul on tunne, et varsti ma löön käega ja püüan jälle otsemini kirjutada. Endal hakkab ka juba imelik nii segast juttu lugedes.

Responses

  1. mh.?

  2. Eh, kui MSN-i satud ja hirmsasti huvitab, võin ka lähemalt rääkida. Lühikokkuvõte: vanad teemad, mis taas kord pinnale ujunud on. Lisaks “I phukken KNEW it deep inside!”

    Vot sellised lood.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

