Posted by: rojukene | november 19, 2007

How do you gauge loneliness?

Käisin täna ehituspoes. Ostsin 6 x 2,7 m valget peenikest plastliistu. Nüüd hakkan käsitööd tegema. Vist. Kui õnnestub, eks ma siis kunagi kekutan valmisproduktiga ka. Kui aus olla, siis alustasin seda juba kunagi iidammu, kuid jäi pooleli ning vajus unustusse; umbes nüüd on aga väga õige – et mitte öelda “tagumine” – aeg sellega jälle tegelema hakata.

Muuseas, kui kellelgi on kunagi tarvis lühemat sorti pahmakaparukat, siis unustage ära pilapoed ja muu sarnane, kus alla kolmesaja välja ei mängi. Ma sain nimelt ühest Tartu sekspoest suht-koht sellised libajuuksed, mida ma taga ajasin. Seda kusjuures vaid 130 krooni eest 🙂 Selgus, et ma olin lihtsalt kogu aeg valest kohast otsinud…

Ei olegi nagu midagi väga põrutavat teatada. Eile õhtul toimus midagi imekspandavat – ma olin Zavoodis ja täiesti kaine. Lahkusin kah (tee)purukainena! Põhjus on tegelikult küllalt proosaline – ma tahtsin Aapot ka õigel päeval õnnitleda, kuid ei raatsinud kolmandat õhtut järjest taksoga koju sõita. Noh, eks ma järgmisel laupäeval võtan tähistamise korralikumalt ette. Vähemalt kingitus sai uhke 🙂 Nüüd jääb üle vaid loota, et Rita oskab hästi kaarti lugeda ning et Aapol on ülepea meeles mulle mingisugune kaardilaadne asi valmistada. Vastavasse külla jõuan ma ilmselt ka omaenda Eesti kaardiga kohale, aga seda mööda ringi tiirutada ja ehku peale üht konkreetset maja otsida oleks ilmselt veidi nõme. Eh, mis iganes, kuidagi ikka kohale jõuab ja hakkama saab. Üks korralik kõva pidu kergelt hullude tegelaste seltsis kulub mulle marjaks ära küll.

Mõtlen viimasel ajal inimestevaheliste suhete peale. Eriti targemaks ei saa. Abiks pole ka see, et mulle juba põhimõtteliselt meeldivad niisugused tüübid, keda ma (kohe) läbi ei näe. On põnev küll, jah, aga peamurdmist on ka kõvasti. Miks ta järsku selle teema üles võttis? Mida ta ometi nende lausetega sel hetkel silmas pidas? Am I reading too much into all of that? Mis pagana mõttes on tekkinud teatavad väikesed rituaalid? Kas see on mäng või päriselt? Kui mäng, siis kui kõrged on panused? Kui päriselt, siis MIS MÕTTES, ah? Kui ei ole päriselt, stiilis “all in a good fun”, siis miks vastaspool tundub seda kohati liiga tõsiselt võtvat? Ma ausõna ei tea. Otse küsida kah pole võimalik, ma ei saaks ausat vastust. Ma ise võtan seda kõike hetkel kui meelelahutust, vähemalt enda kohta on vastus olemas… Tõenäoliselt on see taas kord üks elu õppetundidest teemal “tark ei torma”. Rohkem kannatlikkust ning tunneli lõpust võib paista valgus, mis seekord ehk ei olegi kiirrongi latern. Aga ei pruugi. Noh, kuidas iganes see olukord kujuneb, ühel hetkel saan ma ilmselt ka otseseid küsimusi esitada ja neile vastuseid saada. Lihtsalt mitte kohe praegu.

Muide, pealkiri pärineb Atreyu loost “Someone’s Standing On My Chest”. Video on ka päris hästi kokku pandud, “Léon” on tapvalt hea film (bad pun not intended)…

Starving, searching this barren wasteland.
Trying to grasp being this alone.
Pleading for a breath of fresh air,
Someone’s standing on my chest
Dying; I’m asphyxiating myself.
I kill myself…
Break myself, slave to my weakness
Choke on my words.
Oh I’m drowning and I feel so alone.
Break myself, slave to my weakness
Choke on my words.
The lights are on and I wish I was home.
Break myself, slave to my weakness
Choke on my words.
Oh I’m drowning I feel so alone.
Break myself, slave to my weakness
Choke on my words.
The lights are on and I wish I was home.
My lips are screaming pretty nothings.
My ears are bleeding for want of words,
Fuck words. I need actions.
Hope has left me fucking shattered.
Someone’s standing on my chest.
Alone would be a pleasant change from here.
How do you gauge loneliness?
How do you gauge loneliness?
How do you gauge loneliness?
Have you ever felt so alone?
It feels like the light will never reach me here.
I’m choking back my longing for shed tears.
So strangulated by my lonesome fears.
Please don’t worry too much,
It only hurts when I breathe.
It only hurts every time I breathe.

Ma olen täna lihtsalt mõnevõrra emo ja in the low.

Responses

  1. see pole sugugi minu tarkus, aga ma ei mäleta ka kust see tarkus minu juurde tuli, aga tarkus ise on see, et kui tunneli lõpus valgust ei paista, no siis mine ja marsi sinna ja süüta ise see kuradima valgus 🙂

  2. Ma olen ka kohanud neid tarkusesõnu 🙂 Ma läheks ja süütaks küll, aga see ei ole antud juhul nii lihtne. Ma tahaks olukorda nii lahendada, et lambad terved ja ise söönud, you know. No ja siis on veel mängus teatavad moraali- ja eetikaküsimused… Aeh. See kõik aga ei tähenda, et ma samal ajal tikke ei otsiks 😛

  3. azoo, või kohe, et suisa hundirojukene lambanahkades ja mängib tikkudega 🙂

  4. Mis, Sa arvasid, et siin käib miski naljategemine või? 😀

  5. sekspoed ongi ses mõttes kõige lahedamad, sest mina sain sealt omal ajal põlvini tanksaapad 120 krooniga XD

  6. Jajah, eks ma sean ilmselt jälle sammud sinnapoole, kui mul midagi vaja on, mida ma mujalt ei leia. Mis iganes see siis ka oleks 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

