Posted by: rojukene | november 17, 2007

Party on! :D

Küsimus: mis juhtub siis, kui jaapanlasele sisse joota kodukootud absinti?
Vastus: ta tõmbab pähe gaasimaski ja hakkab kaikaga vehkima 😀

Ausõna, ma ise oma silmadega nägin seda eile õhtul Irise juures XD

Sealt liikusin edasi Zavoodi, kus oli taas kord palju toredaid inimesi. Korraks tekkis mõte, kas ma käin seal liiga tihti, kui Mario suitsule tulles mulle rõõmsalt ise “tšau!” hõikas… Vahva oli. Rahvast oli palju, kuigi tuttavaid üllatavalt vähe. Nägin üht oma libapojakest, kes paraku on jälle jooma hakanud. Mnjah. Suur mees – ise teab, mis teeb… Samas ei saanud kurta ka seltskonnapuuduse üle. Muusikavalik oli taas kord väga hea, päris kõvasti sai tantsu vihutud, kusjuures ilma igasuguse liigse keerutamiseta 😀 Ühe tuttava tütarlapsega veensime üht tuttavat noormeest, et laua peal tantsimine ON hea mõte ning lõpuks oli ta ise ka juba peaaegu seda meelt. Vähemalt tegi ta asja ära nagu kord ja kohus ning kõigil oli lõbus 😀 Looked pretty cool ^^ Toimus veel igasuguseid lahedaid intsidente, kuid õhtu lõppes väikse üleujutusega, mille oli põhjustanud mingi solgitoru lõhkemine kempsus. Not cool, kuid järjekordne tõsiseltvõetav argument Zavvis meestele mõeldud platvormkingadega käimiseks 🙂

Nüüd peaks hommikusööki tarbima (jaa, ma tean, et kell on peaaegu viis õhtul) ja järgmiseks nädalavahetuseks end kingitusega varustama. Tõotab tulla kõva pidu 😉

Täna ma vast hirmkaua Zavoodis ei olegi, äkki homme saab ka miskit asjalikku tehtud. We’ll see 🙂


Vastust

  1. siis on hea, et ma enne kolme Zst jalga lasin (et hommikul vara-vara ärgata) ning et ei avanenud juhust solgitoru sisemusega lähemalt tutvuda 😀
    või valdas mind siis valikuline nägemine?

  2. Hah, lauatants jäi Sul ka nägemata 😀 Uputus toimus umbes viie ajal, täna õhtul sai kõik korda ja töötab jälle 🙂

  3. lauatantsu koha pealt: been there, done that.. kui veel piljardilaud oli ja sinna pool kostüümipeo kostümeeritud külastajat järeltantsulkale mahtus..
    aga tegelt ei ole ma üldse ülbe..

  4. mitte pool külastajat vaid pool külastajatest

  5. või pooled külastajad.. pool neli hommikul ei ole grammatika mu sõber..

  6. Eh, ma olen Zavvis umbes seitse aastat kunde olnud, mäletan ka piljardilaudu ning nende erinevaid katteid ja eks ole selle aja jooksul nähtud igasugu kummalisi asju, mis seal peal, ümber ja vahel toimunud on 😉

    Pool külastajat piljardilaual võiks ehk jah liiga kole vaatepilt olla 😛


Räägi mulle midagi...

Kategooriad