Posted by: rojukene | november 15, 2007

Mul on elupohmell

Jah, just nimelt – pohmell elust, mitte elu suurim. Käisin eile õhtul külas vastastikku ventileerimas ja oli päris vahva. Isegi parkimine kiilasjääga kaetud kallakul ei morjendanud mind ja külm ilm tundus hoopis mõnusalt karge. Öine Tartu on ilus igal aastaajal.

Aga täna… Ma tahaks lihtsalt kõik maha magada sõna otseses mõttes. Eile läksin voodisse juba kell kaks öösel, hommikul ärkasin kella üheksa ajal. Roomasin kuidagi venna tuppa, lükkasin arvutid sisse, tegin kaks näpuliigutust tööd ja seejärel neelas venna kušett mu täielikult. Magasin katkendlikult umbes poole tunni kaupa keskpäevani. Hea, et mul momendil peaaegu üldse tööd ei ole (või noh, on, aga mitte ajakriitilist)… Ja ma olen ikka veel unine. Pea on pulki täis, millestki aru ei saa, tahaks ainult horisontaali visata ja silmad kinni panna.

Täna pean raamatukokku ka minema, midagi on vaja ära viia ning midagi on tarvis asemele tuua. Pagan, ma PEAN hakkama oma kooliasjadega pihta, ma ei saa neid jälle viimasele minutile jätta. Tundub, et mu halvad harjumused ses osas hakkavad vähehaaval vist isegi paranema. Vähemalt referaadi võiks küll novembrikuu jooksul valmis teha, lisaks on jälle hunnik raamatuid lugeda.

*mahlane haigutus*

Millegipärast on mul viimasel ajal kohutav isu kindaid kududa. Aga ma ei saa – ma peaksin hoopis muid asju tegema. Miks igasugused tahtmised tulevad peale just siis, kui ei saa neid ellu viia? Ja miks ma kuidagi ei saa nende muude asjadega pihta hakatud, vaid aeg lihtsalt libiseb sõrmede vahelt nagu liiv? Ma tegelikult tean küll, need olid rohkem nagu retoorilised küsimused…

Responses

  1. niinii.. eeldatavasti sa korjasid ennast ikka kokku ja hiilgasid horror show’l. mis oli ilmselt väga vinge, arvestades seda, et mahlakat postitust pole veel üllitatud. oeh, mul on mingi ülespuhutud tekst täna :S
    aga tahaks öelda, et jah, aeg lausa tormab. kannatab kool, kannatab silmaring (kuna ma viimati korralikult ja mõnuga paberlehte lugesin??) ja kannatab tervis. koguaeg on uni ja pidevalt vaevavad süümekad, kuna kodutöö tähtaeg oli juba üleüleüleeile ja referaadid-eksamid ootavad veel järge. sucks! ja praegu istun mina andmeoperaatorina üksi kontoris, kuigi tegelikult tahaks kodus kiisut silitada ja jasmiiniteed juua.. või krõbisevas lumes ringi uidata.

  2. voops. minu viga, rocky horrori värk tuleb hoopis detsembris alles.. ju sul mingid teised tähtsad tegemised hoopis.

  3. Just nimelt, RHPS pidu on veel olemata. Ega ma sellest kirjutamata ei jäta, ole täitsa rahulik 😉

    Põnevaid asju juhtub minuga reeglina nädalavahetuseti. Kodus eelistan ma igaks juhuks olla nii, et mingeid ootamatusi eriti ette ei tule 😛 Aga kiisut silitada tahaks minagi, niu.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

