Posted by: rojukene | november 14, 2007

Pilte täis teisipäev

Keegi armastab mu autot veel peale minu 🙂 Või siis on see ülipeen vihje mõnelt über-salajaselt austajalt. Mina ka ei tea. Aga mu armas Rojumobiil on igatahes väikese tähelepanuavalduse ära teeninud küll, ma leian.

Lumi on ilus ja armas, kuid täna oli esimene kord, kui ma nii libeda ilmaga sõiduautot juhtisin. Algul oli värin ikka sees ja läksin maru ettevaatlikult, pärastpoole polnud enam nii hirmus. Naastrehvid on all küll, aga kui ma kevadeks ei õpi ketsivilistamiseta kohalt minema, on naelad ilmselt järgmise kummivahetuse ajaks juba omal soovil irdunud. Libedaga on rataste ringikäimine aga vist siiski suht paratamatu.

* * *

Nägin täna kaht tegelast, kes pool aastat võõral maal võõraste kommetega tutvumas käisid. Üht sai näha ja näpuga katsuda vaid natuke aega, kuna ta läks praktiliselt kohe minema ka (teda oodati), teisega oli võimalik kauem koos istuda. Noh, eks tuleb neid kordi jälle 🙂

Hea oli näha ja rääkida.

* * *

Pärast seda väikest koosviibimist läksin emale töö juurde vastu, et ta Rimisse viia. Ta tahtis endale nimelt soodsalt uiske saada ja ta kartis, et kui kohe ei lähe, siis ostetakse suuremad numbrid äkki kõik ära. Nüüd on tal jälle päris oma uisud ja ta saab rahumeeli nendega liuväljal tritsutamas käia 🙂 Tal pole ju kaugele minna, ta töötab sõna otseses mõttes selle kõrval.

Ma hetkeks mõtlesin, kas osta endale ka üks paar või… Ja siis tuletasin meelde, kuidas ma olen endal ise jalad alt löönud täistallaga maas seistes lausa nii osavalt, et järgmised paar nädalat saab liikuda ainult karkude peal. Hüppeliigesele meeldib nimelt juba väikse trauma peale ennast koledal kombel paiste ajada. Aga seda ma võin öelda küll, et põlvini lumes karkudega ringi hüpata on päris omapärane kogemus. Mitte, et ma oleks seda adrenaliinihuvist teinud, mul polnud lihtsalt muud varianti. Ja seepärast ma otsustasin, et ma jätan jää peale kukkumised vähemalt sel talvel enda jaoks ära, kuigi põhikoolis mulle täitsa meeldis uisutada. Erinevalt suusatamisest, seda vihkan ma tulihingeliselt tänapäevani.

Mina skoorisin endale aga pudeli õuna-astelpaju siidrit ja kaks pakki singi-juustutäidisega kalkunitaskuid! NÜÜD ma tean, kus neid Tartus müüakse, juhuu! 😀 Ja siis ma nägin riiulis üht Tillukest Öksi, kes oli niiiii haigelt armas ja natuke halenaljakas, et ma lihtsalt pidin ta endale saama. Ma pole veel otsustanud, kas ma riputan ta autosse või jätan tuppa…

* * *

Ja kui ma koju jõudsin ning blogiringile läksin, tabas mind ootamatu südamesoojenemine. Rents kirjutas täna nimelt ilust, aususest ja hingest ning ootamatult leidsin tekstist omaenda nime. Kuna ma olen kõigele muule lisaks veel edev ka, siis toon selle lõigu ka oma blogis ära:

“I think it´s all ´bout honesty. If you´re honest with yourself and others, your look reflects, what´s inside. Like for instant – if you look at Rojuke, you know that you shouldn´t fuck with her, or she´ll hit you. It would be cheating, if a girl with her soul would be skinny as a rat and wear a pink blouse and decent blond hair-do. And if a girl looks like noone – like one of the mass – then she´s just one of the mass. It´s not about clothes, piercing, latest mobile phones or shit like that – with some people you look into their eyes for the first time and you know that there´s something special about them – ´cause it just shows. It´s almost impossible to shield your soul (or lacking of it). And oh the way it hurts to find out, that someone has deceived you for million years and you haven´t had a clue (and sometimes probably he neither) about his true nature.”

Sellele viimasele lausele võiks lausa mitmel käel alla kirjutada.

P.S. “fuck” does not equal “sex” here, in case you didn’t get it.

 

Responses

  1. aww

  2. Mina tean kes lumme joonistas !

    …kusjuures emad ongi kadestusväärselt head uisutajad. Nende ajal olid ju talved pikemad ja külmemad.

  3. See oli igatahes kohutavalt armas 😉

    Ja mu ema armastab uisutamist juba lapsest peale, nii et… mul on tema pärast hea meel, ta oli tõesti nii rõõmus 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

