Posted by: rojukene | november 12, 2007

Otsustasin täna naine olla

Nimelt jõudis mulle kohale, et kui ma tahan meie Rocky Horror Picture Show üritusel kanda kõrgeid kontsi, oleks umbes praegu hea aeg selle värgi harjutamiseks. Ma olen sel aastal kontsaga kingi kandnud vaid paaril-kolmel korral, ülejäänud aja on mu jalad veetnud nöörsaabastes või übermugavates jalatsites, mis on kanna koha pealt küll omajagu kõrgemad, kuid täistallaga. Tuhnisin siis kingakapis ning leidsin kaks paari välimuselt enam-vähem sobivaid kandidaate – ühed kümnesentimeetrise kontsaga stilettod, mis pealt koosnesid sisuliselt kolmest imepeenikesest kumminöörist ning ühed sametkingad, mille konts on sentimeetri võrra madalam ja ka laiem. Panin stilettod jalga, tegin paar sammu ja tundsin, et ma vähemalt esialgu juba kardan. Peol on ilmselt vähemalt üks tüüp küll ratastooliga (soovijaile on selleks õhtuks pakkuda välja lausa kaks ratastooli, iseasi kas keegi seda võimalust ka kasutab), kuid ma eelistaksin sealt siiski omal jalal väljuda. Sametkingad tundusid selle variandi kõrval oluliselt ohutumad ning need on mul ka päev otsa jalas olnud. Nende ainuke häda seisneb liigses libeduses, parketil vähemalt. Sellest ma ei räägigi, et jalad on nüüdseks juba päris väsinud, kuid eeldatavasti peaks piisav harjutamine seda muret vähendama. Võib-olla julgen ma siiski lõpuks isegi stilettod jalga panna, kuid selleks peaks naiselikku kõnnakut eelnevalt veel omajagu praktiseerima. Tegelikult on see puhtalt meeldetuletamise vaev, varem käisin ma päris tihti jõhkralt kõrgete platvormkingadega ning polnud häda kedagi 🙂

Mulle tundub, et nõrka finantsseisu arvestades tasuks loobuda paruka ostmisest. Ma veel ei tea, kas ma teen oma juustega selleks õhtuks midagi erilist või ei, kuid ma ei näe vajadust panna magama 350-500 krooni vaid ühe aksessuaari peale, mida ma ilmselt enam kunagi ei kanna. Kostüümi peale pean ma ilmselt midagi niikuinii kulutama, kõiki vajalikke komponente mu “projektivarudes” raudselt pole. Oleks, et ma saaksin siis vähemalt täpselt samasuguse paruka nagu mul vaja on – siis ma isegi kaaluks seda varianti… aga “o hai, mul on vahvlitangide vahelt läbi käinud mopp peas”-look ei ole siiski päris see, mida ma tahan saavutada.

Täna tekkis mul igatahes jälle tahtmine juuksed mingit ebaloomulikku tooni värvida. Kaalun elektrisinist, see võiks päris omapärane olla… Igaks juhuks peaks enne Photoshopis järgi katsetama. Roosa oli päris lahe, kuid ma kardan, et see poolik pakk värvi on juba väga ammu halvaks läinud, kui see mul üldse veel kuskil alles on… Hull blondeerimine tähendab paraku takuseid juukseid, aga kui ma tahan just nimelt sinist ja mitte rohelist tooni, on tegu paratamatusega.

* * *

Ennist sattus mulle pihku ema ostetud ajakiri “Naised”, mille tagaosas on horoskoop, nagu taolistele väljaannetele kohane. On suhteliselt tavapärane, et eraldi on välja toodud rubriigid “sõbrad”, “töö”, “abikaasa” ja “lapsed”, kuid mind panid lausa kulmu kergitama sellised alajaotused nagu “rahvas” ja “jumal”. Minu (Kalad) näitel:

Rahvas – suhted on endiselt halvad, aga valmistu muutuseks.” WTF? Kes on see müstiline “rahvas”? Kas tõesti kogu Eesti elanikkond hakkab kohe-kohe positiivses võtmes mu käekäigu vastu huvi tundma? Kas Tartus ei levitata minu kohta enam kummalisi kõlakaid, vaid hakatakse rääkima vaid minu südameheadusest? Kas mõni aktiivne minu suhtes negatiivselt meelestatud agitaator jääb kogemata rongi alla? Ei tea…

Jumal – Jumala tegevus on praegu veel kahjulik, aga valmistu pöördeks, see viib paremuse poole.” WTF KUUBIS! Et nagu… kui sitasti läheb, siis saab ennast lohutada, et “pole minu süü, lihtsalt jumal keerab mulle igavusest taas kord käkki”? Paluks mõne targema inimese käest selgitust… Kaljukitse suhted Jumalaga on paljulubavad: “Jumala osa on praegu väike, aga siiski hea. Lähitulevikus sõlmite uue lepingu.” Kas see tähendab, et meie seas on uus Mooses? 😀 Sõnnidel veab ka: “Jumalast saab õige pea suur abimees ametikõrgenduse ja raha asjus.” Kaksikuid manitsetakse: “Vastasseis jumalaga ei tule materiaalses plaanis kunagi kasuks. Vaimses plaanis küll. Mida see tähendab?” Vähi puhul: “Jumala osa on sel nädalal veel väike. Valmistu oma advendiks” – see kõlab küll rohkem nagu “igal oinal on oma mihklipäev”, ausõna…

Horoskoopi koostab Villu Põldma, kes on selles mõttes kaval mees, et iga tähemärgi all on vähemalt ühes rubriigis ennustus stiilis “praegune seis muutub kunagi”. See on juba nagu lugu ilmaennustaja-vanamehest, kes kunagi ei eksinud – ta vaatas alati taevasse, sülgas korraks mõtlikult ja teatas: “Ega ta selliseks ei jää…”

Vähemalt sain ma reklaamikülgedelt teada, et Vitas tuleb juba 22. novembril Eestisse esinema. Nii väga ma teda ka ei armasta, et tema eest palju raha (190-690 EEK) välja käia, aga üks lugu meeldib mulle küll koledamal kombel, nimelt “Opera #2”. Võimalik, et siin blogis ka varem figureerinud, kuid momendil ei andnud otsing teda välja. Kui saabki topelt, mis siis…

Responses

  1. Ehee, mina nägin täna bussis üht hiigla kihvti lillat pead. Sirelilillast toon heledam ja nagu neoonvärv oleks olnud. Tõesti äge oli!

  2. Ma usun 🙂 Ise kipun järjest rohkem elektrisinise poole kalduma. Kui ära teen, ega ma siis pilte üles panemata jäta 😉

  3. See harjutamise värk on jamps jah – ma teen ka nii, et kannan enne üritust kingi mitu päeva hommikust õhtuni, aga mul on üks selline koer, kes meenutab mulle kohe, kui ma need kuskile vedelema unustan, et seda poleks ma pidanud tegema. Nii et mu ainus korralik stilettode paar on rikutud, sest ühel on lihtsalt konts alt ära näritud (ja tundub, et peksa santi palju tahad, ega ta sellest [sinult varastatud] kargust seepärast veel ei loobu).

  4. Tjaa.. Mul praegu koduloomi ei ole, kui vanamehe madu välja arvata, aga see istub klaasi taga kinni niikuinii ja pealegi pole ta kuigi närimisaldis.

    Ma hakkasin nii vara harjutama põhiliselt seetõttu, et enne üritust see mul raudselt meelde ei tule 😀

  5. Wau, ma ei teadnudki et ajakirjas Naised on sellised vinged horoskoobid, mille alusel saaks ju luua uue religiooni! Peab jälgima hakkama.

  6. Aga eks Sa siis tee seda ja hoia mind ka kursis 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

