Posted by: rojukene | november 9, 2007

Juhhei :)

Mu tuju läks just maru heaks, sest ma sain teada, et mind üllatatakse esmaspäeval 🙂 Millega ja kes kõik täpselt, ma veel ei tea (peale ühe kodaniku, kellega ma MSN-is rääkisin), aga mulle tundub, et asjasse on segatud rohkem kui üks inimene. See on niiiii lahe fiiling, mida ma pole juba väga-väga-VÄGA ammu tunda saanud 🙂

4 tankista i sobaka says (19:43):
muidu sa esmaspäevaga oled kursis?
Roju {I’m a wild and an untamed thing} says (19:44):
esmaspäevaga..?
Roju {I’m a wild and an untamed thing} says (19:44):
ei, ilmselt mitte
4 tankista i sobaka says (19:44):
ok siis las olla üllatus
Roju {I’m a wild and an untamed thing} says (19:44):
möh
4 tankista i sobaka says (19:44):
ss suured sussid
4 tankista i sobaka says (19:45):
🙂
Roju {I’m a wild and an untamed thing} says (19:45):
okei, ma ei saa enam midagi aru
Roju {I’m a wild and an untamed thing} says (19:45):
aga kui Sa oled veendunud, et ma olen meeldivalt üllatunud, siis ma rohkem ei päri 😀
4 tankista i sobaka says (19:45):
nu ma loodan, et sa oled
4 tankista i sobaka says (19:45):
ma pean vaid lootma

Nii armas 🙂 Ja mul on tõsiselt hea meel, et nii tema kui mitmed teised jälle kaugelt maalt kodus tagasi on. Kõigil ju nii hästi ei läinud… Tahaks loota, et ka nemad on siiski oma rahu leidnud. Kuigi ma ütlen ausalt, et ma isegi ei julge mõelda, mis tunne on neil emadel ja isadel, kes teavad, et nende laps ei tule koos teistega koju tagasi; mis sest, et see teadmine on juba mitu kuud olemas olnud… Mul on kohutavalt kahju, et MPT ära vajus. Tegu oli ikkagi äärmiselt vajaliku ettevõtmisega. Paraku mina neid inimesi aidata ei saa, kuigi tahaksin. Mina saan vaid oma sõprade ja tuttavate jaoks olemas olla, kui nad seda vajavad.

* * *

Aga nüüd aitab nukratest mõtetest – ma otsin endale mõned hilbud välja, passitan nad selga ning hakkan Zavoodi poole astuma 🙂 Saab näha, mis esmaspäeval toimuma hakkab – kahtlustan üllatusvisiiti kenade noormeeste poolt (seda muidugi eeldusel, et üks neist mäletab veel aastate tagant, kus ma elan) 😀

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

