Posted by: rojukene | november 8, 2007

Kes ütles, et blond olla on lihtne?

Tegelikult ka – järgmine kord, kui mul mingeid autotarvikuid vaja on, lähen ma ükskõik millisesse poodi peale Lõunaka Autoringi või siis maskeerin ma ennast hästi hoolikalt ära. I pulled a total blonde there… twice. Esimene kord oli paari päeva eest, kui ma ei suutnud meenutada, kuidas on eesti keeles sõna “silikoon”. Või ükskõik mis muus keeles. Mul juhtub seda vahel, aga maru piinlik on leti ees seista ja seletada, et “teate küll, see asi uksetihenditele, et nad kinni ei külmuks noh” või midagi taolist…

Täna oli aga palju lahedam juhtum. Nimelt märkasin eile, et mul on üks lähituli läbi. Vaatasin siis manuaalist järgi, milliseid vaja oleks. Õnneks keerasin viimaks lehte ka ja avastasin, et kuna mul on topeltesituled, on mul hoopis teist tüüpi lampe tarvis. Läksin siis poodi ja kulutasin nelja halogeenlambi peale kuus sotti (valus, kuna ma maksin täna ka oma järelmaksud pluss õppemaksu ära). Käisin tankimas ka (veel natuke valu) ning läksin koju pirni vahetama. Võtsin siis manuaali välja ja hakkasin asja uurima. Jõudsin järeldusele, et ostsin valed lambid. Läksin poodi tagasi ja hakkasin seletama, et vaadake, te olite enne väga veenev, aga mul on ikkagi H-de asemel W5W-d vaja. Müüja küsis, et kas gabariit on siis läbi, mitte päevatuli? Ja siis ma tundsin, et ma olen täielikult segadusse aetud. Seejärel astus riiulite vahelt välja Patsy nagu Issanda õnnistus ja ma tundsin, et kõik pole veel kadunud. Ütlesin müüjale, et ma tulen kohe tagasi, seletasin Patsyle oma mure ära, rabasin tal natist kinni ja viisin ta auto juurde. Et näe, see on läbi, millist pagana lampi mul siia vaja on? Selgus, et W5W pole siiski see, mida mul tarvis on. Kuna Patsy on lihtsalt nii lahke inimene, vahetas ta mul sealsamas ise lambi ära. Mina tahtsin samal ajal piinlikkustundest maa alla vajuda. Noh, edaspidi olen targem – lähituled on pooltuled ja gabariidid on ilmselt sama, mis päevatuled. Lähituled ja päevatuled aga ei ole üks ja seesama… Inimene õpib, kuni elab; edaspidi peaksin siiski ise hakkama saama. Vähemalt on mul teise päevatule ja mõlema kaugtule lambid nüüd varuks ning ma olen üsna kindel, et tänase intsidendi tõttu jääb mulle päris hästi meelde, missugune lamp kus paikneb. Või noh, loota ju võib?

Tjah. Õnneks ma ei pea üüri maksma, muidu oleks kuu aega vähem kui 3000 krooniga elamine suhteliselt nõme eksperiment. On tegelikult ka praegu, aga hädapärast on mul olemas krediidilimiit… mida ma parema meelega muidugi ei kasutaks. Huvitav on see, et mida rohkem teenid, seda rohkem kulutad ka.

Roju {I’m a wild and an untamed thing} says (11:50):
lausa imekspandav, kuidas vanasti polnud raha niikuinii kunagi, aga juua sai kogu aeg
margus /BOFHing/ says (11:52):
jajah.. nüüd teenid aastaga rohkem kui seni kogu elu jooksul kokku ja oled rohkem puuduses kui kunagi varem..
margus /BOFHing/ says (11:52):
tuttav tunne

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

