Posted by: rojukene | november 5, 2007

I’m just a sweet transvestite!

Olen jah, sest nagu juba paar korda mainitud – detsembrikuus on tulekul järjekordne Rocky Horror Picture Show üritus, kus ma teadupärast lubasin mängida Dr. Frank-N-Furterit. Üks asi viis teiseni ning seetõttu pakkusin ma ennast appi selle kõige korraldamisel 🙂 Homme on esimene kokkusaamine ja ajurünnak sel teemal, ma juba ootan põnevusega. Raudselt saab tegu olema äärmiselt ägeda peoga 🙂

Ma vaatasin eile filmi taas kord üle. Üle mõistuse lahe linateos, ma ei saa sellest kuidagi üle ega ümber. Kostüümiga saan ma ilmselt omajagu vett ja vilet näha, aga ma pakun, et lõpptulemus võiks päris huvitav olla. Mõtteid on, teostamine on vist väheke keerulisem juba…

Homme pean sinna ajuderagistamisele küll veel hästi ettevaatlikult sõitma, aga kolmapäeval kell 12 saab Rojumobiil kah talvesaapad 🙂

Responses

  1. miiuuuuu tahan kaaaaaa

  2. Ma annan kindlasti siin blogis teada ka, kui aeg ja koht kindlad on 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

