Posted by: rojukene | november 4, 2007

Täitsa tavaline laupäev

Seda nalja olen ma juba teinud, et ulatan taksojuhile kahekroonise ja vabandan, et “väiksemat raha mul ei ole”. Täna unustasin ma süüdimatult ära, et mulle kleebiti Zavoodis otsaette kaks mingisugust Rimi kleepekat, mille eest pidada nänni saama. Täpsemalt taldrikuid, või midagi sarnast kaks võõrast tšikki mulle igatahes seletasid. Noh, taksojuhid on muidugi kõike näinud ja paar sillerdavat kleepsu ei tohiks neid loksutada.

Kulutasin sada krooni rohkem kui planeerisin, kuid see eest on mul nüüd Ants Reitsaku “Unistused”. Autori isikliku pühendusega, loomulikult 😉

Üldse oli tore. Algul paistis küll päris masendav – mitte üht tuttavat nägu polnud silmapiiril.. aga siis ma nägin üle väga mitme aasta jälle seda Margust, kes tsikleid armastab (ja kelle hind vanasti oli pakk punast Bondi ja pudel Fantat, praegu olla hinnakiri lahtine xP). Kui ta jalga lasi, pidin küll mõni aeg üksindust taluma, kuid lõpuks sai mu kannatlikkus tasutud 🙂 Egotripp on alati hää ning kosutav. Hea on teada, et hoolitakse.

Praegu oleks vist mõistlik magama minna. Pühapäeva õhtupoolik on mul ju töö tarvis reserveeritud…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

