Posted by: rojukene | oktoober 31, 2007

Substantiivid ja deklinatsioonid

ASDFGHHHH, see pagana Uue Testamendi kreeka keel ajab mul ajud sõlme. Aga kui ma sellega täna lõpetan, päheõppimise homme hommikuks jätan, homse päeva jooksul oma ettekande ära kirjutan ja terve reede õhtu konspekti uurin, on kõik veel kontrolli all. Kusjuures mul on reedel kool kella SEITSMENI, uskumatu. Aga mis seal ikka, ma olen teadupärast võimekas. Tunniplaani uurides selgus ka tõsiasi, et firma jõulupeole jääb mul minemata, kuna mul on just sel päeval loengud ja lisaks ka üks eksam. Noh, pole hullu, ma polnud niikuinii veel kedagi seebata jõudnud, et nad mu üheks õhtuks oma katuse alla võtaks. Detsembri keskpaigas saan ma ka Exceli osas korralikult koolitatud – spetsialist veedab terve päeva ainult minuga. Ilmselt on õhtuks juhe võrdlemisi koos, aga elame üle.

Täna aitasin ühe kodaniku väiksest hädast välja (ei, mitte see kempsuvariant, ma mängisin kolmanda isiku tarvis lihtsalt natuke fotograafi). Vastutasuks lubas ta mulle lahkudes kolm külma õlut 🙂 Ma ausalt öeldes ei oodanudki mingit “kompensatsiooni”, aga kui ta ise sellise ettepanekuga lagedale tuli, siis kes olen mina, et teda keelata 😉 Ja noh, kui ta nende kolme külma õlle jooksul võtab ka endale teist sama palju minuga sama kõrtsilaua taga istudes, saab tegu olema päris mõnusa ajaveetmisega.

Aga nüüd ootavad mind siiski kreeka keele käänded ja tõlkeharjutused.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

