Posted by: rojukene | oktoober 24, 2007

Abitu tunne on…

Hetkel oleks mul hädasti vaja mõnd võimsat jumalust, kelle poole palvetada, et San Diegos möllav tuli maha rahuneks. Mu seal elav netisõber tuli eile keset ööd üle väga pika aja MSN-i. Meie vestlus nägi välja umbes nii, et mina ütlesin “hi, long time no see, what are you up to?” ja tema vastas, et “waiting for the announcement that we need to evacuate”….

Kuna ma pole viimasel ajal uudiseid jälginud, tuli see mulle tõeliselt ebameeldiva üllatusena. Ja loomulikult jooksis mu arvuti poole vestluse pealt täiega kokku ning mul läks üle poole tunni, et see jälle töökorda saada. Kui ma tagasi liinile pääsesin, oli tema juba läinud. Kirjutasin ta blogisse kommentaari ning vabandasin niimoodi äkilise kadumise pärast. Ta pole mulle vastanud… Varahommikuste tundide jooksul oli tekkinud aga uus sissekanne, kus ta teatas, et nad nüüd lähevad. Kasside varjupaik vajas päästmist (ta ema on seal miskisugune asjapulk) ning ta ei teadnud, kas ta pääseb üldse koju tagasi või ei, kuid lubas esimesel võimalusel endast märku anda.
Ma ausõna ei taha isegi proovida ette kujutada, mis tunne tal võiks olla. Jätta oma maja maha, võtta kaasa ainult kõige hädapärasem ning mitte teada, kas hiljem on üldse kuhugi tagasi tulla. Vähemalt pidada tänavu paanikat vähem olema kui 2003. aastal…

Ma tõesti väga-väga loodan, et kiisud said päästetud ning et Sarah’le jääb siiski kodu alles…

EDIT: Just sain teada, et kassidega on kõik korras ja Sarah on kodus tagasi. Tundub, et olukord hakkab vaikselt normaliseeruma. Mul on nii hea meel 🙂

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

