Posted by: rojukene | oktoober 21, 2007

Laupäevaõhtu – sürr nagu ikka

Ma olin just praegu sunnitud Zavoodipostituste tarvis eraldi kategooria looma XD

Loomulikult oli mul eile lõbus. Jõudsin kohale ning vajusin kohe lauda, kus istusid Sikk ja Hannes ning neile lisaks veel üks neiu ning noormees, kelle nimed ma isajänesestki mõista nüüdseks unustanud olen. Aga nad tundusid toredad olema, nii et ma arvan, et nad ei pahanda, kui ma selle nimeküsimusega kunagi uuesti välja tulen. Millalgi jõudis kohale ka Reeli, kes samuti meiega ühines.

Kuna nii Sikk kui mina oleme mõlemad parajad perverdid, arendasime edasi tema teooriat sekti loomise osas. Mõte sai eile oluliselt konkreetsema kuju kui varem – Sikust saab ülempreester ja Hannesest pidi vist saama geiosakonna ülempreester, aga see osa jäi mu meelest veel lahtiseks. Jumaluseks olen loomulikult mina ja kõik peavad mind kummardama. Sektis peab olema palju ilusaid noori naisi, keda Sikk minu jaoks välja treenib. Noh, et nad oskaks mind ikka õigesti ümmardada 😀 Sektil oma ruume veel ei ole, aga küll leiab. Liikmeks astuda soovijail palume end eelnevalt registreerida 😉

Veel jõudsime järeldusele, et kui teha taas kord Rocky Horrori üritus (kahele esimesele pole ma kohale jõudnud), siis tahaks mina mängida Frank N. Furterit. Reeli leidis, et mul tuleks see roll ilmselt väga hästi välja, kuna minu olemuses on midagi temalaadset täiesti olemas. Mõtlesin natuke – hmmm, gender-confused, slutty, very hard not to notice… yup, that’s me xD Ainuke probleem – ma ei ole piisavalt karvane. Siku muidugi teatas, et kuna tema kavatseb Rocky olla, peab ta ennast niikuinii eelnevalt raseerima ja ta kingib oma karvad lahkelt mulle, et ma saaks nad rinnale kleepida. Mõnikord ma siiralt kahetsen, et mu kujutlusvõime NII elav on! Aga ma ei löönudki teda maha, sest me moodustame lauajalkas driimtiimi 😀 Vähemalt juhul kui tema on kaitses ja mina ründes. Ja ma mängisin eile alles teist korda elus. Aga mul on tunne, et see ei jää sugugi viimaseks korraks, kui ma siniste ja punaste mehikeste vahel tillukest palli taga ajan.

Hannes oli vahepeal juba päris väsinud, kuna ta oli korduvalt teatanud, et “pivo bez vodki – dengi na veter!” ning käitunud vastavalt 😛 Ja siis jõudis kohale Peil (kronoloogilise järjestuse eest ei julge tegelt pead anda). Kui ma ütlen, et ta oli äärmiselt rõõmus mind nähes, siis see oleks “a severe understatement“. Ta ei hoidnud igatahes oma positiivseid emotsioone tagasi teemal “vau, me pole keska lõpust saadik näinud, niiiii lahe on sind jälle kohata!” 😀 Khuul.

Vahepeal sai ikka ka väljas suitsul käidud. Miskisugune noor ja ebakaine skinhead üritas algul minuga tüli norida, kuid lahkus lõpuks rõõmsalt naeratades ja lehvitades. Apparently I can still work wonders with people 😀 Miks Sikk talle väitis, et ma kaitseväelane olen, jäi mulle küll äärmiselt hämaraks, aga ma ei hakanud seda igaks juhuks lähemalt uurima.

Õhtu lõpetuseks sadas meie lauda mingisugune kummaline tüüp, kellega ma astusin teoloogia-alasesse vaidlusse. Leerikoolis käija kohta armastas ta võõraid tütarlapsi küll kuidagi liiga palju katsuda, aaaaga noh… Vaene Reeli oli talle kõige lähemal, kuidagi saime temast lõpuks siiski lahti.

Koju minnes olin õnneks siiski kainem kui eelmisel korral, aga alkohol oli teinud oma töö. Ma skoorisin nimelt õhtu jooksul kaks suudlust kahelt väga ammuselt semult ja mõlemal korral oli hetk hiljem tunne, et “WTF was that and why did it happen?” Üleüldse – mis värk on? Miks mul järsku kipub igasuguseid rohkem või vähem kahtlasi ning ootamatuid intsidente juhtuma tüüpidega, kellega ma kas sain tuttavaks või hakkasin suhtlema umbes-täpselt seitse aastat tagasi? See ei tundu varsti enam vähimalgi määral kokkusattumusena…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

