Posted by: rojukene | oktoober 18, 2007

Roju vs käärid, vol. n+1

Yaaay 🙂 Mul on jälle uus soeng! Aitäh Sulle, Miss M 😉 It was a challenge that resulted in victory 😉 Ehk siis – jaa, ma olen täiesti rahul ka pärast seda, kui ma karvakaitsekeebi eemaldasin ja prillid pähe panin ja Sinu ning Irisega pizzat sõin ja ema töölt koju tõin ja natuke filmi vaatasin ja ja ja… Ikka veel olen rahul, hommikul ärgates kavatsen ka rahul olla, vot. Ja sealt edasi ka! 🙂
Varsti peaks vist jälle uue blondi värvi hankima ja ennast sellega üle kallama, kuid esialgu olen ma selleks veel liiga laisk. Mõnda aega võikski nüüd edaspidi blond olla. Liiga palju komplimente on viimasel ajal sadanud, et prauhti! äkilisi muutusi teha. Kui kopp ette saab, olen ma ilmselt piisavalt hele, et taas kord mõni ekstravagantne toon pähe hankida. Ma olen muuhulgas kunagi ka roosa olnud ning see periood oli päris äge. Aga sellised teemad tulevad kõne alla ilmselt alles siis, kui mul tekib taas isu käia ringi lehvivate kleitidega ning olla ka muidu äärmiselt naiselik. Ma oskan küll, viimasel ajal on teistpidine variant lihtsalt rohkem meeldinud. Nagu ka praegu – mulle meeldib see cheeky look, mis mul siin pildil on. Oh, need nartsissismi igavesed võlud 🙂

Tegelikult on nii, et hoolimata mõningasest pasarahest, mis viimaste kuude jooksul kaela on sadanud, on mul praegu parem kui kunagi varem. Kui ma suudan olla tööandjale jätkuvalt tarvilik, ei pea ma muretsema ka järelmaksude pärast, õnneks pole ma end oma praegust palka arvestades lõhki laenanud. Ma suudan oma vanematega enam-vähem normaalselt läbi saada (wtf, when and HOW did that happen?), mul on piisavalt tihe sotsiaalne elu, töö ja kool. Kui ilma peab ning see ühtib mu ärkvelolekuajaga, saan minna lihtsalt iseenda rõõmuks pildistama. Auto tegi täna küll foori tagant minema tõmmates korraks imelikku häält ja seejärel hakkas mulle tunduma igasuguseid asju, kuid ma olen tegelikult võrdlemisi kindel, et ma andsin lihtsalt liiga järsult gaasi ning lõin pöörded liiga üles (s.t. nii juhtuski, aga küsimus seisneb selles, kas seal oli midagi veel või ei). Edaspidised tundmused võib ilmselt kirjutada selle ehmatuse arvele. Viga ei tohiks tal teoreetiliselt küll kuidagimoodi miskit olla, aga eks see selgub tõenäoliselt lähemas tulevikus.

Autodest rääkides – kui keegi on veel piisavalt perversne, et tahab 26. oktoobri (reedene päev) hommikul veerand kaheksa paiku Tartust Tallinna poole sõita, siis ma ootan hea meelega endale kaaslast. Ma saan siis nimelt jälle rõõmsa näoga koosolekul istuda, paraku seekord küll vaid ühepäevasel ja kontoris. Võib-olla parem ongi, ma niikuinii tean ju neid numbreid, mida meile slaidišõudes näidatakse. Samas on ehk päris tore üle tüki aja jälle kolleege näha 🙂 Algul mulle tundus, et mind ei võeta seal iial omaks, kuid vähemalt mõnede jaoks on mu käekäik kindlasti oluline. Seda on hea teada.

Responses

  1. Kas sa Tallinnast tagasi Tartusse ka sõidad? Kas sa meile külla tuled? Saad kiskassidele pai teha 😀

  2. Millalgi ikka sõidan, aga mul ei ole veel mingeid kindlaid plaane. Manniga tahaks kokku saada ja teiega loomulikult ka 🙂 Ma arvan, et kui see aeg lähemale jõuab, on plaanid ka selgemad, kes kunas kuhu ja miks 😀

  3. päris hea sai ikkagi. hoolimata äpardustest. minust rääkides võib ka mu pärisnime kasutada, I don’t mind.

  4. Täitsa shikk! Ausalt!

  5. Ants – aitäh komplimendi eest! 🙂

  6. Maarja – selge 😉

    (Ja kui Akismet Su veel kolmandat korda peaks spämmikausta viskama, siis ma annan talle vitsa!)

  7. Ma ei meeldi vist Akismetile üldse, ta saadab mind nii siin kui e4 kui ka silksi jt juures veel spämmiks.

    olen teie elude spämm, järeldub siit.

  8. Mnjah, peab ikka vitsa andma jah. Ilmselt ei meeldi talle pigem Su meiliaadress kui isikuomadused, nii et ära tunne ennast halvasti 😛

  9. mh, mis mu meiliaadressil viga on? 😦


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

