Posted by: rojukene | oktoober 14, 2007

Zavood on elu, kusjuures piisavalt värvikirev :)

Teate, ma olen Õnnelik 🙂

This is a drunken post written at about six A.M. so I beg you to forgive me all the spelling mistakes that I make.

Aga Õnnelik olen ma seetõttu, et mul on inimesed, kellele mu olemasolu on tähtis. Isegi kui ma ei nimeta neid otseselt sõpradeks, isegi kui ma ei näe neid pikka aega. Nad pole mind unustanud 🙂

Zavood on hea. Mul oli juba meelest läinud, kui suurepärane on seal istuda ning järjest tuttavaid nägusid kohata. Kui mõnus on tantsida varahommikustel tundidel suvaliste kodanikega eriti heade lugude järgi (ainult et tuleb valida seesugused, kes keerutamist väga ei armasta, mul täna nii hästi ei läinud xD). Kui hea on kodu-laulu kaasa üürata ning vahepeal kurat-teab-kelle õlut lonksata, kuna enda õlu on vahepeal kellegi läbi oma otsa leidnud.

Ma ausalt ei tea, mitu õlut ma endale sisse kallasin. Aga vahet pole – mul on HEA! 🙂

Nägin üht ja teist inimest, kuulsin igasugu huvitavaid asju. Sain kaks korda kahelt erinevalt sõbralt massaaži – üks neist pakkus seksi otsesõnu, teise puhul oli see niigi teada. Ainult et ma jätan vist mõlemad variandid kasutamata – sõbrad noh… Veel jõudis minu kõrvu jutt, et üks noor meeskodanik (no minust ikka hea mitu aastat noorem) olla mind hirmus seksikaks pidanud. Ühest küljest natuke naljakas, teisalt jälle egotripp missugune 😀

Nägin hästi korraks ka oma viimase aja silmarõõmu. Varastasin ta käest ühe väikse süütu musi (ei mingeid vastuväiteid loomulikult), kuid seda juhtus täna päris mitmega 🙂 Tean küll, et ei tohiks üldse selliseid mõtteid mõelda, aga no ta on lihtsalt uskumatult ligitõmbav… Mis toimub? 😀

Responses

  1. Mis toimub, ei oska öelda, mis toimib – selle nimi on lihtsalt promill.

  2. Ma arvan, et Sul on täiesti õigus.

  3. Mmm, mul on kerged lüngad. Kas võib olla nii, et see pilt on minu tehtud? 😀

  4. Jaaa, on küll, aga Sa tead seda nüüdseks vist juba 😛

    (Sorry, Akismet arvas millegipärast, et Sa tahad mind spämmida ja ma alles täna avastasin selle kommentaari sealt.)


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

