Posted by: rojukene | oktoober 14, 2007

Serj Tankian on liiga täiuslik, et olla inimene

Täiesti uskumatu. Ma hakkasin selle video lõpuosa peale nutma, kuna see on nii ilus. Tegu on kolmanda avalikustatud looga tema kohe-kohe välja tulevalt albumilt. Tõmbasin endale ka parema kvaliteediga video, link on YT-s olemas.

Ja kui ma olin selle loo ära vaadanud, küsis mu kaasavaimustuv netituttav, kas ma olen teadlik, et see mees luuletab ka. Ütlesin, et jajah, aga pole siiani peale sattunud… Ja siis ta andis mulle lingi, eelnevalt õnneks hoiatades, et ta loeb oma luuletust ise.

My head is about to explode. It’s just not possible that such a man exists. Not possible.

Tellisin endale kohe sama valuga “Elect The Dead” albumi Amazonist. Maksan küll kohaletoimetamise eest sama palju kui plaadi endagi, kuid “kuni 22 tööpäeva” tundus parem kui “kuni 36 tööpäeva”.

Items not yet shipped:
Delivery estimate: November 13, 2007

  • 1 of: Elect the Dead
    Sold by: Amazon.com, LLC

Kahju ainult, et ma ta luuleraamatut “Cool Gardens” Amazonist tellida ei saa, vähemalt mitte odavalt. Aga ma kavatsen selle endale mingil viisil hankida igal juhul.

Responses

  1. oi, ma tean täpselt, mida sa tunned.
    serj tankian on mu nõrkus ja tema looming… mul lihtsalt ei olegi sõnu.

  2. Tema kohta ei olegi võimalik tabavaid sõnu väljastada. Vähemalt mitte paremaid kui need, mida ta ise seab 🙂

  3. Eksole!

    Ja üldse, ma parem vaikin hardunult.

    🙂

  4. Ma fännan teda täiega et kõik mis te enne olete öelnud läheb täppi

  5. Ja “Cool Gardens” on mul nüüd ka olemas 😉

  6. mulle ka täiega meeldib see muusika, mida ta teeb, täpselt nagu oleks see minule kirjutatud, täiega minu maitse


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

