Posted by: rojukene | oktoober 11, 2007

ARK väikesed naljad autoomanike arvel

Roju {I cry when angels deserve to die} says (1:05):
tead, mis ma avastasin?
Roju {I cry when angels deserve to die} says (1:05):
auto tehnilises passis on kõrguseks pandud 1827
Roju {I cry when angels deserve to die} says (1:05):
wtf
Allan says (1:08):
njah, laevapilet tuleb kallis,
Allan says (1:08):
aga mis laius on?
Allan says (1:08):
äkki on laius pandud kogemata
Roju {I cry when angels deserve to die} says (1:08):
1663
Roju {I cry when angels deserve to die} says (1:09):
nad oleks võinud mulle siis juba m1g kah väänata 😛
Allan says (1:10):
kõik on õige
Allan says (1:10):
auto tundub lihtsalt väiksem
Allan says (1:10):
valguse mäng
Roju {I cry when angels deserve to die} says (1:11):
😀
Roju {I cry when angels deserve to die} says (1:11):
jajah, varjud…
Roju {I cry when angels deserve to die} says (1:11):
astun kõrvale ja teatan, et “näete, jah? mina olen kaks meetrit pikk, järelikult on küll nii kõrge auto!” 😀
Allan says (1:12):
sul on tunne lihtsalt, et sa oled autost kõrgem
Allan says (1:12):
tegelikult ei küüni sa küljepeeglitest kõrgemale
Allan says (1:13):
ma ütlen, peegeldused

Kes veel ei tea, siis mu auto on Renault Megane, ma vaatan sellest ikka väga rahulikult üle 😀

Responses

  1. Noh, tore on sinu blogist teada saada, mis kellani mu mees üleval passib xD

  2. Kindlasti ei ole tegu millimeetritega.

  3. Kulla – (või pöördumine “kriips”/”miinus” on sobilikum?), mida tähistatakse Sinu arvates mõõtühikuna lühendiga “mm”? 😀

    Ja Liis, mina läksin netist ära enne teda, nii et ma ei oska öelda, mis kell ta magama läks…

  4. Minu auto on passi järgi 1803 mm. Uuena vast oligi, praegu pole ka tühjama üle 1798 mõõtnud.
    Aga see kiiks on ainult Tallinkil, kes teh. passi loeb. NJL-l ja Vikingil on piir üldse 1900.

  5. Duhh – Sinu puhul on küsimus mõnes sentimeetris. Minu juhtum on mõniKÜMMEND sentimeetrit möödalasku 😀

    Kui ma oma autoga peaks kunagi Tallinki laeva peale minema, võiks
    a) neile selgitada, et näete, tegelikult ei ole üldse nii kõrge ju!
    b) ARK-ist läbi käia ja küsida, et mis idiootsustega nad tegelevad. Ise on täielikud komanussijad ning nüüd selline apsakas…

  6. Isegi mina vaatan. Selleks, et ma näeks auto alt läbi vaatama , pean käpuli või suisa pikali end asetama.
    Oeh… sport…
    Samas, Renault Megane on üks väga äge auto… See koosneb põmst plastmassist ja tegelikult on seal väga mugav magada, kui tegu on universaaliga. Mina mahtusin mõnusalt ära.
    Ja kui plastmassist osake katki läheb, saab sinna peaaegu surada oma barbie-nuku majakese miski jupi ja kõik on taaskord taaskasutuses 🙂

  7. Mul on paraku sedaan, aga ma arvan, et üksi mahun ka mina sinna ära. Mugavus on võib-olla natuke iseküsimus.

    Üldiselt ma kavatsen teda mitte lõhkuda, kuid korra olen ennast hirmutanud küll, kui minu meelest üldse mitte niiiii suurte lohkude ning muhkudega asfaldil tagurdades miski põhja kraapis. Aga noh, ma sõitsin enne suure rauast jeebiga ega pidanud üldse niisuguste asjade peale mõtlema. Samas – Megane sööb sisuliselt poole vähem ja see mulle meeldib 🙂 Sõidurõõmu on ka maanteel ikka oluliselt rohkem, ei pea suurest traktorist või aeglasest rekkast möödudes hirmuhigi pühkima, et kas jõuab kiirendada või ei jõua. Metsateedel rallida Megane’iga kahjuks ei saa ja see on siiani ainuke suur miinus, mida ma tal näen. Hammasrihma ja süütepoolid vahetas eelmine omanik just hiljaaegu ka ära ja puha…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

