Posted by: rojukene | september 27, 2007

Saage tuttavaks – minu uus sõber :)

Vahelduse mõttes võiks midagi positiivsemat ka kirjutada ju.

Ema kinkis mulle täna nummi sädeleva roosi selle eest, et ma teda oma uue autoga sõidutasin, st tõin ta õhtul töölt koju. Armas temast. Metskaplan sai oma auto juba eile kätte, nii et parkimiskohtadega erilist muret ei ole. Meil on see teema siin maja ees muidugi kuidagi kaootilisevõitu, mõnikord on kõik täitsa tühi ja siis jälle terve kari masinaid koos, kusjuures rütmi on väga keeruline ette ennustada. Enamasti mahub siiski ilusasti mingite probleemideta ära.

Kasko-kutt käis ka juba eile hommikupoolikul pildistamas, selle kõigega on korras ja rahu majas. Aga jah, vaat niisugune ta mul välja näebki – Renault Megane Classic 2002 (1.4 ja 70). Oma pisikese mootori kohta läheb ta päris käbedalt edasi, pole midagi öelda. Ainuke probleem on selles, et tagurpidikäik ei taha mõnikord hästi sisse minna, aga ilmselt on osalt viga ka selles, et ma pole selle süsteemiga harjunud (rõngas üles, kang vasakule ja ette). Stereo vahetan ilmselt mingil hetkel välja, ainult mitte päris kohe. Üldiselt on temaga sõita päris mõnus, kuigi ikka veel pisut kummaline. Samas -harjumise asi. Ma pole temaga ju veel isegi mitte 50 kilomeetritki maha sõitnud…

Ja natuke huumorit ka (pilt avaneb oma täissuuruses uues aknas, kui peal klikkida):

Saaks nüüd ainult terveks ka… Noh, esimene penitsilliinitablett on sisse lükatud, ehk järgmisega hakkab olemine inimlikumaks minema.

Responses

  1. Täiesti nunnu nunnu.

  2. Minu meelest ka 🙂

  3. wiiiiiiiiii
    tõesti nunu sõber 🙂

    eks hoia mind auto käitumisega kursis – vanemad plaanivad ka kunagi megane’i osta… vst 😀

  4. Sõitma tahad tulla? 😉


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

