Posted by: rojukene | juuli 30, 2007

Hope of deliverance

Ma saan aru küll, et ma joon momendil rummi koolaga, aga mul on alles esimene klaas… Just hetk tagasi läks mul juhe totaalselt kokku. Ma nimelt vaatasin, et mees jalutab rihma otsas toonekurge! Paar sekundit hiljem taipasin, et tegu oli siiski musta-valgekirju koeraga, kellel oli saba uljalt püsti.

Üldiselt on asjad jätkuvalt täpselt sama perses ja mind see varsti enam ei huvita 🙂 Põrgu need täiesti emotsioonivabad, kuid siiski vältimatud kujutluspildid tumedast tilkuvast verest ja mõtted sellest, kuidas lood võiksid olla! Teatud hetkel saabub moment, mil enam lihtsalt ei jaksa tunda või mõelda või arutleda. Veel on mul millestki kinni hoida, aga kui see õlekõrs ka minema ujub, siis pole mul ju enam midagi kaotada. Kõik on sellisel juhul juba läinud ja see tundub kummalisel kombel päris naljakas. It’s only after you’ve lost everything that you’re free to do anything. Paremini ei saakski enam öelda. Aga üks osa minust püüab veel mõistuse häält võimendada. Saame nalja näha, mis sellest kõigest välja tuleb.

Kõigi loogikareeglite vastaselt on mul praegu rämedalt hea olla. Loodetavasti ei saabu küsimus “Why is the rum always gone?” liiga kiiresti. Ja sellega seoses – Johnny Depp on ARMASTUS, eriti piraadifilmides, saate aru! Nagu Nikns Sunsi laulja ninagi. Ei, ma ei ole teismeline, aga mind tegelikult ka ei huvita hetkel, mida maailm minust arvab 🙂

Jaanika “süül” ketrab mul McCartney juba teab mitmendat ringi.

I will always be hoping, hoping.
You will always be holding, holding
My heart in your hand. I will understand.

I will understand someday, one day.
You will understand always,
Always from now until then.

When it will be right, I don’t know.
What it will be like, I don’t know.
We live in hope of deliverance from the darkness that surrounds us.

Hope of deliverance, hope of deliverance.
Hope of deliverance from the darkness that surrounds us.

And I wouldn’t mind knowing, knowing
That you wouldn’t mind going, going along with my plan.

When it will be right, I don’t know.
What it will be like, I don’t know.
We live in hope of deliverance from the darkness that surrounds us.

Hope of deliverance, hope of deliverance.
Hope of deliverance from the darkness that surrounds us.


Vastust

  1. Pole tänu väärt 😉

    Endiselt läbustan. Märkad ikka, eks? Ja kommentaarium on mu arvates andekas sõna. Õõvastav on teine. J a ma ei saa jätta lisamata sõna ÜRG paljudesse sobimatutesse ühenditesse.

    See selleks.

  2. Loomulikult märkan, mul tulevad kommentaarid meili peale 😉

    Haa, I’m drunk and I would like to hang myself and it’s so much fun thinking about it! 😀

    (Tegelikult ma lähen teen ühe suitsu veel ja panen siis arvuti kinni, et viksilt ning viisakalt magama minna.)

  3. […] sõprus – “Palju vastuseta küsimusi“, jätkuvalt vastamata armastus – “Hope of Deliverance“, jätaks kommenteerimata mina ise – “Killukesi“, pealkirjale vastavalt mida […]


Räägi mulle midagi...

Kategooriad