Posted by: rojukene | juuli 2, 2005

Lollakas olen. Olen küll.

Kuna Metskaplanil on pühapäeval sünnipäev, mõtlesin ma, et võiks talle kirjutada ühe toreda lookese featuring the two of us ja selle talle saata, kuna mõni muu sünnipäevakink sel aastal hästi kõne alla ei tule.

Höhöhöö.

Ma pean ju kindlasti alustama lennujaamast ja meie taaskohtumisest, eks? Ja ma pean ju kindlasti nii kuradi hästi ja realistlikult kirjeldama, eks?

Väga raske on seda kirjutada. Ma hakkan teda nii jubedalt taga igatsema.

Pühapäeva õhtul on tal juba tervelt kaheksandik kogu ajast seal oldud. Ainult 21 nädalat veel jäänud. Eeldusel, et nad on seal 24 nädalat kokku. Aga see ei ole ju sugugi kindel…

Blah.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

