Posted by: rojukene | juuni 29, 2005

Kuradi kurat

Mu kell (õigemini Metskaplani kell, mida ma kasutan) andis nüüd lõplikult otsad vist. Mis jama on – 2 aastat tagasi ostetud Swatch ja juba läbi omadega? Need peaks ju käima eluaeg ja kauemgi veel. Viimase kuu aja jooksul olen 2 korda nende teeninduses käinud ja lasknud patareisid vahetada ning puhastada, kuna ta jäi kogu aeg maha. Ja teenindusest ei osatud öelda ka, et miks ta maha jääb.

Kurat, mul on vaja uut kella. Praegu on mingine niisk käe peal, ema kuskilt postimüügikataloogist sai kingituseks. Sihuke eriline mõttetus, peenikese punase kunstnahast rihmaga, mis käib 2 korda ümber käe. Sihverplaat on kandiline, mõõtmetelt 1×2 cm ja omab 4 põhinumbrit, ülejäänute asemel on punktid. Asi oleks ju enam-vähem korras, kui need osutid poleks nii neetult lühikesed ja punktikeste vahed nii kuradi katastroofiliselt erinevad! Ma ei saa ju mikroskoopilist malli kaasas kanda, et sellega kella pealt kraade arvutada trollipeatuses. Mul lihtsalt ei ole nii pisikest malli.

Lihtsam on vist uus kell osta. Selline, millel on valge inimese numbrid peal ja kuupäev samuti.

Hm. Miks mul kõik asjad otsi annavad viimasel ajal? HTG sõrmus läks pooleks, nüüd käekell… Kas see tähendab, et ma peaksin oma elus ka muutusi ning uusi tuuli sisse tooma? Ja kui ma seda ei tee, kas siis lähevad mul lõpuks kõik asjad katki, nii materiaalsed kui muud???

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

