Posted by: rojukene | juuni 17, 2005

killing time you injure eternity

Eile istusime ja veel mitmete inimestega Zavoodis ja naersime ennast lolliks, kuna Markusel oli hoog peal ja kui SEE d00d hakkab juhet ajama, siis on KÕIK kas naerust totaalselt kõveras või hakkab neil meeletult igav. Meil oli igatahes esimene variant. Suurt midagi sellest segasepanemisest meelde ei jäänud muidugi, peale selle, et vedurijuhid räägivad, et kui <mingi asi>, siis sputnikute nääriöö <mingi asi>… Sputnikute nääriöö oli ikkagi tase xD

Tjah, umbes kesköö paiku läks Mann koju ja mina jäin piljardit mängima. Mängisin 2 tundi ja vähemalt kolme eri tüübiga. Ofkoors ei köhinud mina selle eest mingit pappi välja ega tunne ka süümepiinu kaaskodanike julma ärakasutamise eest. Aga lahe oli vaadata tüüpide nägusid, kui ma avalöögiga lõin kaks triibulist palli sisse xDDD Nii töllakil mokki ma ei ole tükk aega näinud.

Ja siis olid mingid šveitslased seal, kellele eesti plikad ennast jubedalt pähe määrisid. Paha oli vaadata. Aga ma ausalt ka ei nüginud neid kiiga kõvasti, kui nad mulle ette jäid. Oleks võinud vist siiski. Mul hakkas juba tõsiselt imelik, kui nad juba üle tunni aja olid istunud nagu kanad õrrel ja mind mängimas jõllitanud. Jee. Piisab mul vaid õhtusel ajal ilma meheta välja minna ja juba on järgmised kandidaadid kohal nagu raisakotkad. Okei, ma veel vist ei mädane, aga ikkagi. Need šveitslased piirdusid jõllitamisega ja omavahel prantsuse keeles mulisemisega, aga eestlased olid vähe julgemad.

Tuleb mingi suht siuke moosipoisi välimusega üle kahekümneviiene lühike kutt, endal mingi Kaoru habe extended variandis lõua all, ja lõugab üle väga valju muusika mulle kõrva ‘Tere kassinimene!!!’ Ma ei saanud kuidagi aru, mida ta mulle öelda üritab. Siis tüüp tonksis mu kiisutätoveeringut näpuga ja mulle jõudis ka kohale, mida ta silmas pidas. Mina ei tea, miks ta mind teretas, sest ma ei tunne teda… oma arust vähemalt. Mitme aasta tagustelt joomingutelt ma tõesti ei mäleta inimesi, millegipärast nemad paistavad mind siiski ära tundvat.. cursed special looks of mine. Igatahes see oligi kõik, mis tal öelda oli.

Natukese aja pärast tüüris minu suunas mingi pikajuukseline hipivälimusega tüüp, kes oli ilmselt pilves, kuna alkolõhna polnud, aga silmavaade oli selline väheke vasakule. Tuleb siis minu juurde, rabab mu kaissu ja teatab mulle kõrva sisse ‘Oi kui ilusaid inimesi siin täna õhtul on!’

Ausalt ei osanud kuidagi reageerida peale mõnevõrra hilinenud lause ‘kahjuks ei saa samaga vastata’, mida ta ilmselt isegi ei kuulnud. Pole enam lihtsalt ammu harjunud sellise ligiujumisega, refleksid on roostes.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

