Posted by: rojukene | juuni 12, 2005

Nii ta siis läheb

Poole tunni pärast tõuseb siis see suur hall lennuk õhku, mis Estpla-11 missioonile viib.

Käisin lennujaamas hommikul. Päris ilus oli neid vaadata tegelikult, kui nad üles rivistusid ja kindralit, suursaadikut ja kaplanit kuulasid. Kuigi tegelikult nad tegid lihtsalt näo, et kuulasid, kuna lennuki mootor käis ju kogu aeg ja mitte halligi ei kostnud nendeni enamasti niikuinii.

Sain vähemalt paar kallistust ja musi lisaks veel ja natuke juttu ka ajada. Õnneks ma olin täna suhteliselt rahulik, eile läksin vist omadega natuke liiga üle ääre. Aga eks need päris emotsioonid jõuavad niikuinii alles kunagi hiljem kohale.

Ja ilmselt helistab mulle šokis isa õhtul pärast uudiseid – ‘misasja, sa suitsetad vä???’ Ma eeldan vähemalt, et ma jäin korduvalt sigaretiga kaadrisse. Iseasi, kas need klipid muidugi kindlalt telekasse jõuavad, aga… no eks paistab. Ma arvan, et isa elab selle teadmise üle küll, et ma suitsu teen. Ja üldiselt mul on üsnagi poogen sellest. Aga vähemalt on millegi üle juurelda, eks ole. Et kas näitavad mind suitsuga või ei näita.

Pilte võib vaadata http://www.mil.ee/~fotek/gallery/view_album.php?set_albumName=album67

Mina ka üleval piirde juures koos Karliga.

Mingi hullem kild oli ilmselt. Või ma kontrollisin, et ega kajakas pole varba peale sittunud. Kunagi juhtus nii.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

