Posted by: rojukene | juuni 9, 2005

T_T

Panin Metskaplani Paldiski marsa peale. I guess that’s it. Kui homme ongi minek, siis vähemalt korraks näen ma teda ikkagi veel – õhtul lähme Karliga Paldiskisse ja toome ta tsiviilriided ja muu sellise kraami Tallinnasse tagasi.

Aga ma siiski tasakesi loodan, et arst leiab, et ta jalg ei ole veel piisavalt terve. Kuigi ma kardan, et just nii see on… Ja kui on, loodan jällegi, et siis homme ikkagi ei ole veel minek. Osadel tüüpidel pole vormidki valmis veel!!! Need kontorirotid ei mõtle ju peaga, kui nad tähtaegu annavad. Pealegi käskkiri mineku kohta koos kuupäevadega ilmus juba mingi kuu aega tagasi, kas nad siis kirjutasid hästi kiiresti uue või?

Ma ei suuda ikka veel uskuda, et ta päriselt ka läheb pooleks aastaks Iraaki. Nagu lähebki ära või nii. Ei saa aru. Ei tahagi aru saada. Sest kui see mulle tegelikult kohale jõuab, siis ma vist keeran lõplikult ära.

Ei tohi kedagi nii palju armastada. Ise lähed seejuures katki lihtsalt.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

