Posted by: rojukene | mai 26, 2005

Elu ja värgid

Tjaah.

Istusime Manniga Rockstarsis, lakkusime õlut ja käitusime nagu orbikud.
Me vahepeal täitsa püüdsime olla, aga sellest ei tulnud loomulikult midagi välja 8D
Ja üldse ei tule abiks fakt, et õllejoomise alla olin ma muidugi millalgi varahommikul söönud tervelt 3 juustusaia xP

Ja homme ma pean endale mingi viisaka tätoveeringukavandi joonistama, kuna Vanakal ei olnud mulle midagi sellist pakkuda, mida ma oleks tõesti tahtnud…

Aa jah, šoppamise osa unustasin ma täitsa ära xP
Ostsin endale siivutuid pluuse ja seelikuid, paar asja on enam-vähem siivsad ka.

Ja mul on disturbing mental images. Nimelt rääkisime Manniga Kyo metallhammastest…. ja ma jõudsin kuidagi välja mõtteni, et raudselt Kyo on lasknud endale kunsthambad panna, kuna ta kikud näevad kuidagi liiga normaalsed välja. Millega seoses tulime mõttele, et Kyo kohati nii hirmus viletsa diktsiooni põhjus peitub faktis, et ta lihtsalt mõnikord stuudiosse minnes on hambad topsi unustanud…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

